• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    A whomping willow full of baubles to show you how I feeeeeeeeel
    A whomping willow full of baubles to tell you this is reaaaaaaal

    my merlin it's stuck in my head merp


    Happy Birthday my Potter!

    Yess, ik heb nog 7 minuten, moet nog aankleden, tas inpakken, haar en make-up doen, maar ik zit nog achter m'n laptop.
    Uitstelgedrag at its finest.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Metamorphoses schreef:
    en toen kreeg je een random tekst uit de metamorphoses terwijl het niet eens ongeziene tekst-deel was :'D

    //omg de zus van mijn beste vriendin is gisteren overvallen in brussel omg dit is zo erg like niemand is haar komen helpen toen ze haar aan het schoppen waren terwijl mensen het echt gezien hadden idk kinda lame want als je met een groep bent kan je ze echt aanpakken want zij waren maar met twee


    jesus christ, is alles oké met die vriendin haar zus?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    de liedjes uit Yuri!!! on Ice maken mijn dag toch nog wel een beetje beter tbh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    natuurlijk kan ik alle stof van een heel semester aan colleges waar ik nooit ben geweest in één dag leren
    u underestimate my powers

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 12:34 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    En natuurlijk moet er weer misbruik gemaakt worden van de situatie


    Happy Birthday my Potter!

    Oh my, ik en jurkjes passen gaat niet samen. Ik hou daar niet van. Wat je wel niet over hebt voor een etenje met stage morgen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    *stopt 193838 mintjes tegelijkertijd in mond*


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Het is zo koud

    Doe niet zo butthurt. Je bent heus nog wel welkom hier. Alleen pas ná de feestdagen. Ga alsjeblieft nu niet zielig doen. Je komt toch voor mij? Want het komt nu echt over alsof je voor mijn ouders komt. :/ Ondanks dat ik je verder heus wel begrijp. Je overdrijft alleen gigantisch en maakt van een mug een olifant.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Firgun schreef:
    (...)

    jesus christ, is alles oké met die vriendin haar zus?



    *zus van mijn vriendin, maar ik ben ook met haar bevriend
    het was wel een grote shock voor haar maar het ging gewoon heel snel en ze kon niey veel doen
    vandaag is ze naar de dokter want haar ribben doen nog veel pijn ja idk kan gekneusd zijn echt erg wtf op klaarlichte dag
    nja heel haar portefeuille is gestolen like voorlopig rijbewijs en studentenpas, identiteitskaart


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb 30K pageviews. _O_ hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    lol en nog steeds vertrouw ik niemand meer.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Kinderen die maar blijven zeiken.

    Volgens mij heb ik echt op de helft van mijn kerstkaarten 2016 geschreven. :/


    Every villain is a hero in his own mind.