• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lol, had er gewoon een orpg van gemaakt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rockabye schreef:
    (...)
    Ik heb nog steeds nergens last van anders. En ik was al een jaar lang niet meer verliefd op mijn ex.

    // Ik ben echt zo pisnijdig. Welke persoon nu iets verkeerd zegt, krijgt echt de volle lading over zich heen.


    Alle respect, maar dat jij nergens last van hebt, betekent niet dat dat voor iedereen geldt. :/


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    (...)

    Alle respect, maar dat jij nergens last van hebt, betekent niet dat dat voor iedereen geldt. :/

    Nee, en andersom ook niet.

    Kawasaki schreef:
    (...)
    Hij/zij heeft je geblokt. :c


    100% zeker? Want dan had mijn vriend mij geblokt... :/
    Ik had hem op whatsapp al gevraagd of ie me had geblokt. Maar hij zei van niet. En toen ie even later wél online kwam op fb (ik probeerde m te berichten terwijl hij offline was eerst) kon ik hem wél een berichtje sturen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik moet me echt inhouden.

    En correctie, alle personen die iets verkeerds zeggen krijgen een flinke boze reactie van me.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 14:51 ]

    Firgun schreef:
    (...)

    Alle respect, maar dat jij nergens last van hebt, betekent niet dat dat voor iedereen geldt. :/


    Again, agreed.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kan die stomme verkoudheid niet een keer weg D:?
    -Wel een reden om ijsjes te eten in de winter :Y)-


    Seasons will change, but I shall remain

    Hoe iemand altijd zo zeikerig, onaardig en bitter kan zijn verbaast me echt.


    Caution first, always.

    Firgun schreef:
    (...)

    Alle respect, maar dat jij nergens last van hebt, betekent niet dat dat voor iedereen geldt. :/


    // vakantieeeeeeeee 🌸


    Heaven is a place that we all have

    Oscura schreef:
    Kan die stomme verkoudheid niet een keer weg D:?
    -Wel een reden om ijsjes te eten in de winter :Y)-


    You don't need a reason to ever eat ice cream. :Y) Lokk at me, ik eet het hele jaar door ijs hehe.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Rockabye schreef:
    Ik moet me echt inhouden.

    En correctie, alle personen die iets verkeerds zeggen krijgen een flinke boze reactie van me.


    is dat niet het probleem verergeren tho.


    Heaven is a place that we all have

    Rockabye schreef:
    (...)
    Ik heb nog steeds nergens last van anders. En ik was al een jaar lang niet meer verliefd op mijn ex.

    // Ik ben echt zo pisnijdig. Welke persoon nu iets verkeerd zegt, krijgt echt de volle lading over zich heen.


    maar dat betekent dat ik hem ooit wel écht leuk gevonden heb - ik wil het tegendeel ontkennen maar anders had ik geen relatie gehad met hem

    (dit is serieus te erg om toe te geven ja worst mistake en al)

    //DUUUDE IK WACHT AL TWEE WEKEN OP DIE MAIL doe wat voort ok like mijn 2k17 hangt er vanaf

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 15:14 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Want je gaat in de bus vrolijk telefoneren met je ex omdat je je spullen terugwilt en zodat de bus leuk kan meegenieten met jouw relatieproblemen?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    // vakantieeeeeeeee 🌸


    finallyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
    het begon verdoeme tijd te worden hahaha


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rockabye schreef:
    (...)
    Nee, en andersom ook niet.

    Nogmaals. ^

    En laat me nu allemaal met fucking rust!

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 15:17 ]