• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Katsudon schreef:
    Van die kids die de bieb dan gebruiken om pauze te houden en luidruchtig zijn. Hallo, ik probeer hier rustig een krantje te lezen? Ga lekker in de aula zitten als je zo nodig herrie moet maken?

    Help ik klink echt als een oud persoon zo.


    Nee je hebt gelijk. Een bieb is voor je rust, niet voor gillende kutkoters.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arkadia schreef:
    (...)

    Nee je hebt gelijk. Een bieb is voor je rust, niet voor gillende kutkoters.

    ik werk bij de bieb en sommige kinderen denken dat het een speelplaats is en je hebt soms kutkinderen van rond de 12/13 die het tof vinden om dingen te slopen en keiharde nl rap te draaien. Ze kijken nog raar op ook als ze worden weggestuurd :W

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 10:35 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dat is een glazen deur, rotkind. Daar gooi je niet mee, die doe je netjes dicht. En als die deur kapot gaat, omdat jij er gezellig tegen de muur naast aan het voetballen bent, zijn er voor jullie de kosten. Btw, denk ook aan de mensen om je heen. Uch, ik háát kinderen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Katsudon schreef:
    Van die kids die de bieb dan gebruiken om pauze te houden en luidruchtig zijn. Hallo, ik probeer hier rustig een krantje te lezen? Ga lekker in de aula zitten als je zo nodig herrie moet maken?

    Help ik klink echt als een oud persoon zo.

    Uch, ik begin meteen ineen te krimpen als ik dat lees. Daar heb ik echt een enorme hekel aan. Een bibliotheek is voor de rust, niet voor kutkinderen die denken eens de boel te molesteren en pauze houden doe je maar in stilte. Het is een heiligdom oke. Geen gekloot in de bieb.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh, vandaag wilt het echt niet lukken met studeren. Wel jammer eigenlijk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    moet ik echt naar buiten vandaag


    i put the fun in funeral

    Gisteren had ik geluk, vandaag gaat er gegarandeerd iets ernstigs mis. Dat voel ik nu al.


    Deep inside, I've never felt alive

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Uch, ik begin meteen ineen te krimpen als ik dat lees. Daar heb ik echt een enorme hekel aan. Een bibliotheek is voor de rust, niet voor kutkinderen die denken eens de boel te molesteren en pauze houden doe je maar in stilte. Het is een heiligdom oke. Geen gekloot in de bieb.

    Amen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    hoezo ik heb tijdens geschiedenis de amerikaanse revolutie besproken en ik moet de franse en industriele revolutie kennen voor mijn examen like oke huh wat is dit acien regime dit is nieuw lol xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Klote darmen.


    26 - 02 - '16

    @de mensen hierboven, ben blij dat jullie het ermee eens zijn. Ze zouden de regels best aan mogen scherpen of strenger op mogen treden, want ze hebben soms echt overal lak aan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Okeuj, dan niet hè? :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Toets ging goed denk ik. Ze moeten alleen niet meteen zeiken als je nog bezig bent met iets.
    'Wat moet je doen als het waterdampapparaat aan het stomen is?'
    'Dan zet je hem op 90 graden.'
    Sorry hoor, ik ging nét zitten.

    // Err, nee, ik heb geen broers. En ik vind het net leuk dat je me aanziet voor dat andere meisje uit mijn klas. Ik ben toch wel iets knapper (':

    // lel, dit meisje is zwanger. Succes met de opleiding als je nu in de eerste zit.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 11:59 ]

    Het niveau van de muziek op Studio Brussel gaat er tijdens Music for Life toch echt op achteruit lol. al valt het nu wel mee


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    en toen kreeg je een random tekst uit de metamorphoses terwijl het niet eens ongeziene tekst-deel was :'D

    //omg de zus van mijn beste vriendin is gisteren overvallen in brussel omg dit is zo erg like niemand is haar komen helpen toen ze haar aan het schoppen waren terwijl mensen het echt gezien hadden idk kinda lame want als je met een groep bent kan je ze echt aanpakken want zij waren maar met twee


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys