• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het zou fijn zijn als ik me eens voor langere tijd niet afgekeurde persoon x hoefde te voelen. Gewoon zonder extra papier shit een baan kunnen vinden en het idee hebben dat ik voor een werkgever meer beteken dan een subsidie. Het voelt zo zinloos en oneerlijk allemaal. Alsof het niet genoeg is om dagelijks met angst en shit te moeten leven of ik deze maand wel rondkom ):

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 23:43 ]


    26 - 02 - '16

    Hoorde ik mijn opa nu net gillen? Lel. Dat hoorde ik boven mijn muziek uitkomen.

    Boah.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    It's the first time I'm thinking about dying again.


    Matty ga niet ineens symptomen van een depressie opzoeken, jezus.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Egh het grootste deel van het jaar heb ik geen werk gehad en was ik amper ziek. Nu heb ik de tweede week bij mijn nieuwe baan erop zitten en ik zit spontaan ziek te worden? Ik heb hier nu echt geen tijd voor 😩


    26 - 02 - '16

    Bijna twaalf uur; en wie moet er over 6 uur weer uit? Moi. Misschien had ik de 3 uur haal maar ik kan niet slapen met deze stress aan mn hoofd. Laptop opstarten en aan PWS verderwerken ig.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bombay schreef:
    Egh het grootste deel van het jaar heb ik geen werk gehad en was ik amper ziek. Nu heb ik de tweede week bij mijn nieuwe baan erop zitten en ik zit spontaan ziek te worden? Ik heb hier nu echt geen tijd voor 😩


    Dit komt omdat je ineens onder de mensen bent.

    / Waarom blijf ik het een vreemd gevoel vinden om 'mijn vriend' te schrijven en zeggen? :')
    Zo raar is het niet Kell, je hebt nu eenmaal een vriend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De laatste tijd gaat het serieus alleen maar bergafwaarts met mij. Komt het door schoolstress? Slaaptekort? Of ben ik gewoon eindelijk aan het breken, na al die tijd? Waarschijnlijk het laatste. En ik wilde 2017 nog zo positief starten, maar het lijkt er nu eerder op dat 2017 net zo kut gaat worden als dit jaar.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben nu officieel een van die hippies die zoutstenen kaarshouders heeft tegen straling van mijn laptop

    Jip de antroposoof strikes again


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zit nog steeds te schijven! Kutsie, ik heb morgen 2 toetsen!

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 0:23 ]

    Waarom doet de rechterkant van mijn buik zoveel pijn? Hm, zal vast niets zijn. Volle darmen misschien.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wordt dit een all-nighter? Hmm, maybe.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hahaahahahh, ik zit nog steeds te schrijven. Ik kan mezelf zo hard voor mijn fucking kop slaan.. nog 6,5 uur slaap voor ik weer uit bed moet voor de toets. Haha, om te janken dit. Maar hey, ik heb 2 vet goede hoofdstukken geschreven van beide 1250 woorden. Zoveel heb ik in maanden al niet meer gedaan.

    Zin in eten, maar ik moet me echt klaarmaken nu en slapen. En dan lig ik zo in bed en dan ga ik nog bedenken hoe mijn verhaal nu verder gaat.... ik ben niet goed in vroeg op bed gaan.