Ik heb echt nog geen idee of hier ergens animo voor is, maar dat merken we vanzelf
We hebben allemaal wel iets wat we niet zomaar aan een ander vertellen. Zelfs niet op het internet, waar we toch al een grote anonimiteit hebben. Toch zouden we soms die dingen wel eens eruit willen gooien, al is het alleen maar om de mening van een ander te horen of een beetje steun te krijgen. Daarom is er dit topic.
Heb je een confession die je wilt maken, zonder dat iemand weet dat dit over jou gaat? Iets waar je al een poosje mee zit? Heb je bijvoorbeeld een crush waar het niet lekker mee loopt omdat je onzeker bent naar hem toe te gaan? Heb je ooit wel eens een kind neergemept die de hele supermarkt bij elkaar krijste? (I can't really blame you). Doe je je voor de hele wereld, inclusief familie en vrienden, voor als iemand die je niet bent en baal je daar van? Op deze site kan je je confession maken, geheel anoniem! (Vergeet uiteraard niet 'Ask anonymously' aan te vinken). Op die manier zal niemand weten dat jij het was. (Ik trouwens ook niet!)
Elke dag wordt hier een confession gepost waar anderen op kunnen reageren. In de vorm van advies, steun, eigen ervaringen, enzovoort. Hou er wel rekening mee dat confessions waar ik uit kan halen dat het over iemand op Q gaat, niet zal plaatsen.
Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"