• Ik heb echt nog geen idee of hier ergens animo voor is, maar dat merken we vanzelf

    Confessions of Q

    We hebben allemaal wel iets wat we niet zomaar aan een ander vertellen. Zelfs niet op het internet, waar we toch al een grote anonimiteit hebben. Toch zouden we soms die dingen wel eens eruit willen gooien, al is het alleen maar om de mening van een ander te horen of een beetje steun te krijgen. Daarom is er dit topic.

    Heb je een confession die je wilt maken, zonder dat iemand weet dat dit over jou gaat? Iets waar je al een poosje mee zit? Heb je bijvoorbeeld een crush waar het niet lekker mee loopt omdat je onzeker bent naar hem toe te gaan? Heb je ooit wel eens een kind neergemept die de hele supermarkt bij elkaar krijste? (I can't really blame you). Doe je je voor de hele wereld, inclusief familie en vrienden, voor als iemand die je niet bent en baal je daar van? Op deze site kan je je confession maken, geheel anoniem! (Vergeet uiteraard niet 'Ask anonymously' aan te vinken). Op die manier zal niemand weten dat jij het was. (Ik trouwens ook niet!)

    Elke dag wordt hier een confession gepost waar anderen op kunnen reageren. In de vorm van advies, steun, eigen ervaringen, enzovoort. Hou er wel rekening mee dat confessions waar ik uit kan halen dat het over iemand op Q gaat, niet zal plaatsen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Vet initiatief.

    @Confession3: Ik snap je frustraties, maar ergens moet een grens worden gesteld en discussies kunnen op internet echt heel snel uitgroeien tot ruzies, omdat dingen gewoon op veel te veel manier geïnterpreteerd kunnen worden.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Interessant idee, MT c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    #4

    De laatste vijf weken zijn echt een ramp geweest. Er is niet zo zeer iets ergs gebeurt, maar ik heb gewoon het gevoel dat ik in een neerwaardse spiraal ben geraakt. Niemand boeit het wat, want niemand lijkt er echt iets mee te doen terwijl ik weet dat andere weten dat het slecht gaat. Het wordt steeds makkelijker om te denken "wat nou als ik dood was?" maar het enige wat mij tegen houdt is dat ik niet wil dat ik iemand zijn leven slechter zou maken door dat van mij te eindigen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Zou ook kunnen zijn dat ze wel om je geven maar niet weten hoe ze het moeten tonen. Kop op! Die spiraal gaat wel weer omhoog.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Confession 4 zou echt zo van mij kunnen zijn.
    Ik weet hoe je je voelt, en ik wou dat ik kon zeggen dat het ooit beter wordt, maar dat is iets wat ik zelf niet eens kan geloven. Maar geef niet op (flower)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2016 - 21:38 ]

    Natblida schreef:
    #4

    (...)

    Op zich denk ik dat iedereen wel eens last heeft van een neerwaartse spiraal wat betreft gevoelens. En dat kan verschillende redenen hebben. Misschien moet je eens achterhalen wat jouw reden is?
    Een tip die ik je kan meegeven is om na te denken over de dingen die je leuk vindt. Ook de kleine dingen. Ik vind het de laatste tijd heel erg leuk om keihard een musical aan te zetten op de televisie. Daar kan ik dan echt naar uitkijken op een dag. Misschien helpt zoiets jou ook wel: iets om naar uit te kijken. En probeer dat iedere dag te doen. Denk aan jezelf, trakteer jezelf eens op iets en doe wat onverwachts. Breek de sleur (want dat is bij mij vaak de grootste oorzaak als ik even down ben).

    En wat betreft de mensen om je heen: zoals al genoemd is, het kan natuurlijk zijn dat mensen niet weten wat ze ermee aan moeten. Of ze laten het liever met rust omdat ze het 'vuur' niet willen aanwakkeren (het erger maken). Bovendien is eigenlijk iedereen altijd vooral bezig met zichzelf, vergeet dat niet. En dat klinkt heel egoïstisch, maar dat is heel natuurlijk. Maar ik wil het natuurlijk niet goedpraten dat niemand de benodigde aandacht aan je schenkt. Misschien zou je er zelf eens over kunnen beginnen?

    Ik weet natuurlijk niet wie je bent, maar ik wens je het allerbeste, want zo'n neerwaartse spiraal is soms lastig te doorbreken. Maar ik heb vertrouwen in je. Vind een lichtpuntje en grijp jezelf daaraan vast, zorg dat je je niet laat meesleuren met die negatieve zooi, want dat is nergens voor nodig en dat verdien je ook zeker niet!

    Oja, om nog even mijn favoriete quote te gebruiken; It can't rain all the time!

    [ bericht aangepast op 20 dec 2016 - 22:00 ]

    #5

    Ik ben friends with benefits met mijn collega. Die 12 jaar ouder is. En al een paar jaar getrouwd. Het ergste? Ik heb nergens spijt van.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 15:47 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Natblida schreef:
    #4

    (...)

    Daarbij zou je toch even achter je oren moeten krabben, vind ik. Want verplaats je eens in de situatie van zijn vrouw. Zou jij het leuk vinden als je man later vreemd ging?

    Natblida schreef:
    #4

    (...)

    Ik denk dat je vooral na moet denken "wat zou ik ervan vinden als mijn man met iemand anders naar bed ging?". Uiteindelijk is hij degene die vreemd gaat, maar jij bent ook verantwoordelijk hiervoor omdat jij weet dat hij getrouwd is. Ik denk dat het leeftijdsverschil nog niet eens het grootste probleem is, maar ik zou bij jezelf wel echt even nagaan of je jezelf wil verlagen tot dit niveau en ben je überhaupt wel gelukkig als je een relatie met een man hebt waarbij het alleen maar gaat om seks en die verder niet geïnteresseerd is in jou als persoon?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Confession 5 denk ik?

    Het enige wat ik hierop kan zeggen is: lol. Vooral omdat je nergens spijt van hebt. Er is dan denk ik wel iets mis met je manier van denken en doen.

    Rockabye schreef:
    Confession 5 denk ik?


    Oops, dankje (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Mt!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Rockabye schreef:
    Confession 5 denk ik?

    Het enige wat ik hierop kan zeggen is: lol. Vooral omdat je nergens spijt van hebt. Er is dan denk ik wel iets mis met je manier van denken en doen.


    Hierop wil ik even reageren, omdat ik best wel een onaardige reactie vind. Dit meisje (of jongen) is zeker niet slim bezig en zou zich dan ook zeker moeten afvragen hoe hij/zij het zou vinden als zijn vrouw/haar man een FWB relatie had met een jongere collega, desalniettemin vind ik het doodleuk zeggen dat er nu iets is is met zijn/haar manier van denken en doen weer te ver gaan, maar goed. :')

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 16:00 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    (...)

    Hierop wil ik even reageren, omdat ik best wel een onaardige reactie vind. Dit meisje (of jongen) is zeker niet slim bezig en zou zich dan ook zeker moeten afvragen hoe hij/zij het zou vinden als zijn vrouw/haar man een FWB relatie had met een jongere collega, desalniettemin vind ik het doodleuk zeggen dat er nu iets is is met zijn/haar manier van denken en doen weer te ver gaan, maar goed. :')

    Er is heus wel iets mis met je doen als je neukt met een getrouwde man en er ook nog eens geen spijt van hebt. Als dat er niet stond, had ik echt niet zo fel gereageerd.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 16:09 ]

    Rockabye schreef:
    (...)
    Er is heus wel iets mis met je doen als je neukt met een getrouwde man en er ook nog eens geen spijt van hebt. Als dat er niet stond, had ik echt niet zo fel gereageerd.


    Ik vind nog steeds niet dat er iets mis met deze persoon is. Hij/zij heeft deze confessie met een reden geplaatst, dus het lijkt mij dat deze persoon dondersgoed weet dat hij/zij spijt hoort te hebben. Hij/zij heeft zelf ook gezegd het erg te vinden dat hij/zij geen spijt voelt.


    That is a perfect copy of reality.