Ik ben het er ook mee eens. Dat je sneller negatievere reacties krijgt, of dat nu alleen van populaire mensen is, durf ik niet te zeggen, maar ik denk dat ze misschien wel meer durven. In ieder geval, je moet hier toch constant je man kunnen staan en mensen duidelijk zeggen dat ze wel wat braver en beleefder tegen je mogen spreken. Sommige mensen zijn echt stout, je moet hier toch constant voor jezelf opkomen, vind ik. k zeg nu niet dat dit de schuld van de populaire mensen is, maar ik merk wel dat als het een discussie is tussen een normale user en een populaire user, de normale user het het hardst te verduren krijgt. Ik denk dat dit ook wel een reden is waarom sommigen wat terugdeinzen van het forum. Op sommige momenten moet je echt de politieagent uithangen voor jezelf: die toon is niet oké, met zo'n opmerking moet je bij mij niet afkomen. Niet iedereen is daar even comfortabel mee en ik denk dat het ook een reden is waarom het forum mensen soms wat afschrikt, dat ze niet graag in een discussie belanden, wat niet zo moeilijk is op Quizlet en het niet zien zitten dat er veel mensen tegen hen zijn.
Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.