Schorriemorrie schreef:
(...)
Ik ook ^^
Soms zie ik gewoon dingen voorbij komen dat ik gewoon een kliek mensen zie die het vet gezellig hebben en die kunnen ook gewoon alles zeggen, zonder negatieve reacties, en als ik dan een topic maak (wat niet eens een reactie hoeft uit te lokken) kan ik reacties verwachten in de trant van 'dit kan toch ook in je andere topic' oid. Dat remt mij gewoon om topics te maken en ja, noem mij maar jaloers, maar ik voel iedere keer een stuk plezier verdwijnen als ik zie dat een heel aantal mensen overal goed bij horen en dat ik, als ik het moeilijk heb, geen reactie hoef te verwachten.
Ik wil niet veel zeggen Erieka, maar je promoot vaak foto's van je huisdieren en dat is hartstikke leuk en prima, maar ik denk niet dat daar altijd een nieuw topic voor aangemaakt hoeft te worden. Ik heb die reactie gelezen in een ander topic van je, maar om heel eerlijk te zijn, vond ik er niets mis mee en vatte je het te zwaar op door meteen in de verdediging te schieten en te zeggen "als je mij en mijn topics niet leuk vindt, dan moet je dat in m'n gezicht zeggen". Volgens mij was er altijd wel een huisdierentopic waar je foto's in kon zetten. Daarbij is het niet fair om te zeggen dat je niet genoeg gesteund wordt in je persoonlijke situatie. Toen ik nog heel erg actief was, had je al het probleem met je ouders en dat is ongeveer vier/vijf jaar geleden. Je hebt toen ook regelmatig topics gemaakt en altijd waren er steunende reacties. Je kunt niet na vijf jaar zulke topics posten verwachten dat je bij ieder topic weer een stortvloed aan comments krijgt, want het zijn altijd weer dezelfde problemen. Dat is ontzettend kut natuurlijk, maar op een gegeven moment zul je niet zoveel belang moeten hechten aan de comments en proberen je schouders eronder te zetten om je problemen op te lossen. Je hart luchten is hartstikke goed en dat moet je ook blijven doen, maar uiteindelijk ben alleen jij degene die de situatie kan veranderen.
Dit is niet bedoeld om je onderuit te halen, maar juist bedoeld om je een zet in de goede richting te geven. Je bent een hartstikke aardige meid en het is ook niet zo dat ik je niet mag. Ik zeg dit alleen maar als opbouwend commentaar en daar kun je mee doen wat je wilt.
"Well, well. Look who we've got here!"