Zoals jullie misschien net hebben gezien op het forum was ik oprecht verbaasd over het feit dat mijn nieuwe username nog beschikbaar was. Omdat ik hem stiekem wel heel vet vind, ben ik van plan om deze een langere tijd te behouden. Maar, je hoort het al; Ik wil dan wel graag een mooi bijpassend profiel. Meestal maak ik ze zelf maar ik ben momenteel een beetje inspiratieloos (Zie mislukte poging op mijn profiel), daarom dacht ik waarom niet de creatievelingen van Q vragen.
Om het voor jullie ook een beetje interessant te maken krijgt degene die het mooiste profiel in elkaar broddelt (en dus ook degene die ik kies) maarliefst 9 credits van mij! Hiermee kun je je eigen creatie een keertje in de spotlight zetten, of die van een ander natuurlijk!
Ik heb natuurlijk wel een paar eisen: Het is een HP related username. Het profiel moet daar dus ook om draaien. Ik wil graag wel iets over Aurors terug zien maar dat hoeft niet het main theme te zijn. Verder zou ik graag alles in zwart/wit en grijstinten willen hebben. Het liefst ook een mooie (staande) gif (meerdere gifs mogen ook) en een HP quote -naar eigen keuze-. Ik hou van een beetje donkere profielen.
Dus lieve Q'ers, barst los en help mij!
The truth is out there.