• Zoals jullie misschien net hebben gezien op het forum was ik oprecht verbaasd over het feit dat mijn nieuwe username nog beschikbaar was. Omdat ik hem stiekem wel heel vet vind, ben ik van plan om deze een langere tijd te behouden. Maar, je hoort het al; Ik wil dan wel graag een mooi bijpassend profiel. Meestal maak ik ze zelf maar ik ben momenteel een beetje inspiratieloos (Zie mislukte poging op mijn profiel), daarom dacht ik waarom niet de creatievelingen van Q vragen.

    Om het voor jullie ook een beetje interessant te maken krijgt degene die het mooiste profiel in elkaar broddelt (en dus ook degene die ik kies) maarliefst 9 credits van mij! Hiermee kun je je eigen creatie een keertje in de spotlight zetten, of die van een ander natuurlijk!

    Ik heb natuurlijk wel een paar eisen: Het is een HP related username. Het profiel moet daar dus ook om draaien. Ik wil graag wel iets over Aurors terug zien maar dat hoeft niet het main theme te zijn. Verder zou ik graag alles in zwart/wit en grijstinten willen hebben. Het liefst ook een mooie (staande) gif (meerdere gifs mogen ook) en een HP quote -naar eigen keuze-. Ik hou van een beetje donkere profielen.

    Dus lieve Q'ers, barst los en help mij!


    The truth is out there.

    Auror schreef:
    (...)

    Wow nu die gif zwart/wit is, is hij zowaar nog gaver! En ik kan het zegmaar ook omdraaien dat de staande gif onderaan komt toch. Echt heeeeel vet. Zo moeilijk kiezen gaat dit worden.

    Ja, de codes zijn makkelijk onderling te wisselen zoals je zelf wil, gewoon even kijken waar de Rule moet staan ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nikiforov schreef:
    (...)
    Ja, de codes zijn makkelijk onderling te wisselen zoals je zelf wil, gewoon even kijken waar de Rule moet staan ^^


    Super nice! Als er niks nieuws meer komt ga ik vanavond nog kiezen. (:


    The truth is out there.

    Ik wil het ook nog graag proberen! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Ik wil het ook nog graag proberen! c:


    Geen probleem. Dan wacht ik nog even. (:


    The truth is out there.

    I tried, maar het lukte me echt niet. Excuses voor het ongemak. c: Hopelijk vind je iets moois


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb gekozen! En omdat het zo moeilijk was heb ik een eerste en een tweede plek gekozen, en ga ik beide profielen gebruiken. (:

    Dus:
    Zowel Krolock als Nikiforov krijgen 9 credits van mij. Bedankt iedereen!


    The truth is out there.






    Dean Thomas: "Auror?"
    Ron Weasley: "Dark wizard catcher."






    "I was just wondering whether Mr. Potter has quite the temperament for an Auror?"
    — J.K. Rowling
    {Harry Potter and the Order of the Phoenix}









    "Harry and Ron utterly revolutionised the Auror Department in — at the Ministry of Magic. So they — I mean, they are now the consummate — they are experts... So Harry and Ron lead the way in recreating the new Auror Department. And by the time — 19 years later — I would imagine that Harry is heading up that department, which is not corrupt in any way."

    [ bericht aangepast op 28 nov 2016 - 18:30 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque