Ja, dat vond ik ook een heel leuk moment dat ogenblik dat hij vertelde dat hij van school was geschopt en ze vroegen, waarom was Dumbledore zo dol op je? Toen hij zei: dat weet ik niet, wilde ik dat eigenlijk ook wel weten. Volgens mij zullen die beesten echt Grindewald ten onder helpen brengen en zal Newt zorgen voor het feit dat die dieren weer toegelaten zullen worden in de VS. Die lijn stopte niet aan het einde, dus is sowieso een overkoepelende die nog verder door zal lopen. Die Leta is inderdaad ook een interessant onderwerp. Ik denk dat film 1 vooral de opzet was en zaadjes planten voor alles wat nog volgt, in de latere dingen. Zo dit soort kleine dingetjes, die afwijken van de hoofdlijn van Koenraad, dat zijn volgens mij dingen voor later. Ik vind het ook de meest interessante onderwerpen, omdat het je nog even in het duister laat. Trouwens, vind ik het echt zo jammer dat ze hiervan geen boekenreeks heeft geschreven. Dat zou zo mooi zijn gemeest. Ik mis het wel, het lezen van dit soort zaken. Ik hou best van de films, maar die kunnen nooit tippen aan haar boeken. Daar is alles zo goed in uitgewerkt, de plotinformatie, de personages en hun onderlinge relaties, de beschrijvingen... Die films zijn veel voller/selectiever. Daarom niet slecht, maar ik hou zo van de boeken! Moest ze hierover ooit nog een reeks schrijven, ik was meteen verkocht, maar dat zal wel niet. Toch hoop ik het!