• Ola!

    Dit jaar in maart (de 17e) is Lindsey Stirling in Nederland en geeft ze een optreden in Tilburg. Samen met mijn broertje en een van mijn vriendinnen heb ik al kaartjes gekocht en wij gaan we dus sowieso heen! Nu vroeg ik me eigenlijk af of er meer users daar toevallig ook heen gaan/willen. Ik weet nog dat ik dit ook zo heb gedaan bij Ed Sheeran's concert in de Heineke Hall een keer; meeten met een enorme groep zodat we allemaal lekker vooraan komen te staan hahaha ^^

    Maar goed, kaartjes zijn hier te koop: klik kaartjs
    Mocht je van ver komen, zoals wij, dan is er op 10 min lopen vanaf de 013 een B&B genaamd Pino's Eetcafe (talk about a bad name tho xD) Wij hebben hier een drie persoonskamer kunnen booken voor 38 pp: klik
    En op 4 meter afstand hebben wij al een KFC ontdekt! Omnomnomnom (wbw)


    Dus, wie komt ons joinen? ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Nou ben ik heel nieuwsgierig: het klinkt alsof Tilburg een exotisch eiland is, waar je exclusief naartoe kan en je bijna verplicht bent om te overnachten als je er naartoe gaat. Dat is niet zo, ik ben zojuist door het station weer gekomen, zoals elke schooldag, en je wordt er niet blijer van. Excuus als ik menig Tilburger heb beledigd, maar ik vind het niet de meest fantastische stad.
    Waarom blijf je overnachten? Je kunt toch 's avonds weer terug met de trein?

    Ik ken d'r overigens niet zo goed, dus ik ga niet naar het concert. Vind het wel mooie muziek, van wat ik gehoord heb, maar ik ga liever naar een klassiek concert met volledig orkest, massief koor en alle poespas eraan. ^^

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 14:09 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Tony_Stark schreef:

    Waarom blijf je overnachten? Je kunt toch 's avonds weer terug met de trein?


    We weten niet tot hoe laat het zal duren en dat zal wel laat worden. En zeker met de heisa van al die treinen tegenwoordig wilde we het niet riskeren straks ergens te stranden, dus hebben we hiervoor gekozen. Vonden we allemaal fijner.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Nahh ik kan niet geloven dat ik echt de enige ben die dit leuk vind xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Leuk voor je! Veel plezier toegewenst!
    Lindsey Stirling is leuk, maar ik vind het niet geweltastisch genoeg om er heen te willen naar een concert. Ik hou het bij Youtube. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind haar een goede en fantastische artiest, maar ze is niet een van mijn lijstje met artiesten waar ik nog weleens heel wil en waar ik mijn geld aan uit wil geven. Ik vind het erg gaaf tho!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ze is echt geweldig, maar ik ga nooit naar concerten. Veel plezier alvast!


    16 - 09 - '17

    Ik ga er vandaag wel naar toe! =D
    Samen met een vriendin van me.

    We gaan met de auto, dus we hebben geen overnachting geregeld. Ik blijf bij mijn vriendin slapen, ze woont aan de kust ;p

    Misschien treffen we elkaar vanavond nog! =D
    Wat wel heel toevallig zou zijn, want ik heb totaal geen idee hoe je er uit ziet etc xd


    Inspiration can hit you any time

    Ruska schreef:
    Ik ga er vandaag wel naar toe! =D
    Samen met een vriendin van me.

    We gaan met de auto, dus we hebben geen overnachting geregeld. Ik blijf bij mijn vriendin slapen, ze woont aan de kust ;p

    Misschien treffen we elkaar vanavond nog! =D
    Wat wel heel toevallig zou zijn, want ik heb totaal geen idee hoe je er uit ziet etc xd


    We zouden wel een ontmoeting kunnen fixen? Wij gaan bij KFC avondeten, rond uur of 5 ofzo en dan gaan we rond 6 uur in de rij staan. Jullie?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik wou heel graag, maar ik heb morgen toelatingsexamens en maandag begint mijn se-week, dus ben ik slim geweest en heb ik geen kaartje gekocht.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Migaloo schreef:
    Ik wou heel graag, maar ik heb morgen toelatingsexamens en maandag begint mijn se-week, dus ben ik slim geweest en heb ik geen kaartje gekocht.


    Het was zo ongelooflijk gaaf!! Ik stond helemaal vooraan! Kon haar praktisch aanraken als we ons best deden! Het was echt een heel persoonlijk concert. Ze speechte over hoe ze zo ver gekomen was en hoe wij ons niet moeten laten kisten door anderen en ze vertelde waar de liedjes over gingen en het verlies van haar beste vriend en vader. Heel erg mooi was het. Erg inspirerend ook! En de muziek was echt awesome! Volgende keer ga ik nog een keer!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.