• Hallo allemaal,

    Deze middag heb ik het nieuws gekregen dat mijn lieve buurvrouw deze ochtend overleden is. )':

    Nu kan je denken, 'met een buurvrouw heb je toch niet zo veel contact?' Maar met haar wel. Ze was als een soort oma voor mij en mijn broertje. Hoewel het al langer niet zo goed met haar ging, bleef ze altijd positief. Ze was gewoon een van de meest aardige personen die je je kon voorstellen en ze kon het met iedereen vinden. Als we op vakantie gingen, mochten onze huisdieren altijd daar logeren. Ze hield ook veel van mijn hondje, Pickles. Ze keek er altijd naar uit om hem uit te laten als wij weg waren. En altijd als we terugkwamen van vakantie, hing er een briefje aan onze deur, met 'welkom terug' en dat ze hoopte dat we het fijn gehad hadden. Ze vergat het nooit te doen.

    En nu is ze weg. Ik vind het ook zo vreselijk voor haar man, want ze hielden zo veel van elkaar.
    Ik wou het gewoon even neerschrijven, want ik vind het echt heel erg.

    Lieve buurvrouw (ik wil haar echte naam hier niet zetten.), rust in vrede. <3


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ahw, gecondoleerd!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Nawh, veel sterkte!:c


    Queer zijn is gewoon alles

    Heel veel sterkte gewenst. Ik kan me niet eens voorstellen hoe rot dit voor je moet zijn.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Aah wat rot. Heel veel sterkte!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat ontzettend naar voor je. Iemand die je dierbaar is verliezen is altijd verdrietig en ook al kan je het soms (een beetje) zien aankomen, dat maakt het niet minder naar. Veel sterkte.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat klinkt echt als een heel aardige buurvrouw. Jammer, maar mooi om te horen dat ze zoveel voor jullie betekenden en jullie ook voor haar. Veel sterkte!


    Ik wil een tuin vol egels

    Heel veel sterkte!


    16 - 09 - '17

    He bah. :c Gecondoleerd en heel veel sterkte. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Och, wat vreselijk zeg. Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte!

    Dank jullie wel.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Heel veel sterkte en gecondoleerd!!


    One Who Travels A Higher Path.

    Gecondoleerd! Ik ken die band, dat een buurvrouw wel meer voor iemand kan betekenen. Heel veel sterkte!


    Don't walk. Run, you sheep, run.