• Hoii,

    Ik ben op zoek naar wat afbeeldingen met bloed. Ik heb zelf tumblr proberen af te gaan, maar ik krijg steeds melding dat ik een vertrouwenspersoon kan bellen en dat ik mezelf niets moet aan doen... Oh dear haha.
    Nu heb ik wel wat dingen gevonden, maar dat lijkt toch meer op automutilatie dan op moord - waar ik juist naar op zoek ben.

    Kun jij mij helpen met mooie donker gekleurde afbeeldingen te vinden? Een plas bloed, of druppend bloed is ook goed! Liever geen zwart-wit beelden, het rode van het bloed moet wel herkenbaar zijn.

    Ik ben je voor altijd dankbaar!

    XOXO


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Het helpt als je achter je zoekopdracht op Google gewoon 'tumblr' intypt. ;3


    Your make-up is terrible

    is dit wat ??


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik heb zelf tumblr proberen af te gaan, maar ik krijg steeds melding dat ik een vertrouwenspersoon kan bellen en dat ik mezelf niets moet aan doen... Oh dear haha.

    Kun je dan niet op 'View Posts' klikken? Ik weet namelijk precies wat je dan in beeld krijgt, maar onder de knop 'GO BACK' staat er een klein wit linkje met 'View Posts'.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Thunderfvck schreef:
    Het helpt als je achter je zoekopdracht op Google gewoon 'tumblr' intypt. ;3


    Via Tumblr was het zelfs! Ik kreeg van tumblr bezorgde meldingen - wel goed op zich.

    @SocialRepose
    Ik vind het er niet super bloederig uitzien, maar super bedankt voor je moeite!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Spoderman schreef:
    (...)
    Kun je dan niet op 'View Posts' klikken? Ik weet namelijk precies wat je dan in beeld krijgt, maar onder de knop 'GO BACK' staat er een klein wit linkje met 'View Posts'.


    Ja klopt! Heb ik gedaan, maar de afbeeldingen die ik kreeg vond ik ook niet echt heel mooi. En ik weet dat er op Q echt hele creatieve mensen zijn die precies weten waar ze op moeten zoeken. Dus ik probeerde het even zo.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Ja klopt! Heb ik gedaan, maar de afbeeldingen die ik kreeg vond ik ook niet echt heel mooi. En ik weet dat er op Q echt hele creatieve mensen zijn die precies weten waar ze op moeten zoeken. Dus ik probeerde het even zo.

    Ah oké, hahah, ik dacht dat je met dat probleem zat dat je niet verder kon dan die pagina c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Perffect schreef:
    (...)

    Via Tumblr was het zelfs! Ik kreeg van tumblr bezorgde meldingen - wel goed op zich.

    @SocialRepose
    Ik vind het er niet super bloederig uitzien, maar super bedankt voor je moeite!


    Dat weet ik, maar via Google images is het makkelijker om naar Tumblr dingen te zoeken. Gewoon Tumblr erachter zetten en je krijgt de resultaten van Tumblr te zien.


    Your make-up is terrible

    Ik zie het nu, dankjewel!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.



    Aargh die eerste afbeelding lijkt op panna cotta met aardbeienjam.


    No growth of the heart is ever a waste

    Perzik schreef:






    Dankjewel!

    Salaryman schreef:
    Aargh die eerste afbeelding lijkt op panna cotta met aardbeienjam.


    Haha oh my ja!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Geen idee of je er nog een aantal zocht, maar deze vond ik:
    De laatste twee zijn wel gifs geen idee of dat uitmaakt maar misschien kan je er ook wel een afbeelding van maken.




    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ja dankjewel!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.