• Die van mij is: http://www.youtube.com/watch?v=xwQtZ-EJMjg

    Jammer genoeg zit ie niet in de film.

    TOPIC KAN SPOILERS BEVATTEN.

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 18:52 ]

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 18:29 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    0.0 Dat weet ik zo echt niet!
    Er zijn zoveel scenes die ik awesome vond.

    Uhm,
    -in deel5 dat ze op het ministerie zijn en dat die Deatheaters komen (;
    -&nog heel veel andere scenes, maar nu valt me even niets te binnen.


    Me so good.

    Mijn favoriete scene is dat Harry net zijn peetvader leert kennen. Dus op het moment dat Remus in een weerwolf veraderd, dat stukje ervoor. Dat vind ik een hele mooie scene :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    I've seen you're heart. And it belongs to me.
    Oké die in 7 dat ron dat medaillon moet kapotmaken en dat Harry en Hermelien naar het kerkhof gaan. En dat ze met Nagini gaan vechten en ineens in Harry's Kamer staan ik kan doorgaan als je wilt duit is alleen deel 7 (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    De scene waarin harry Cho chang vraagt voor het bal bij de uilentoren. Ik weet niet waarom, maar ik vind die zo mooi. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    de scène waarin het team van Griffoendor plaats moet maken voor dat van Zwadderich, omdat die moeten trainen met "hun nieuwe zoeker"
    YOU'RE SOOOO BUSTED.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    De scene in HP7 (Spoiler)
    Waarin Dobby ze komt redden uit Malfoy Manor.. Hij heeft daar van die geweldige uitspraken en is zo lief. En hele hele familie Malfoy bij elkaar:Y) Maar dan natuurlijk zonder het moment waar Bellatrix dat mes gooit, toen huilde ik..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb veel favo scenes, alles waarin Bellatrix, Narcissa, Lucius en Draco inkomen vind ik fantastisch (: maar als ik echt moet kiezen, ga ik voor deze (:


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Teveel, ik kan niet kiezen :9~

    Het stukje dat Harry zijn peetvader ontmoet in HP3 en het stukje van Dobby in HP7.


    Even a white rose has a black shadow.

    Celestial schreef:
    0.0 Dat weet ik zo echt niet!
    Er zijn zoveel scenes die ik awesome vond.


    Life's too short to take too seriously

    Veel scènes tussen Ron en Hermelien (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    De scene uit Harry Potter 1, waar ze een veer moeten laten vliegen. Dat Hermione zo arrogant doet en Ron dat ook probeerd te doen, heilig. :9~
    ''It's leviosa, not leviosar!''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    dit zit niet in de film maar hoort er weel bij stom en leuk tegelijk


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped