• Toen ik dus vandaag op Large.nl keek en heel leuke fanmerchandise zag, sloeg ik aan het twijfelen. Ik bedoel, technisch gezien heb ik geen muts met Assassin's Creed logo nodig, maar hij is wel ontzettend gaaf. Dus ik ben met mezelf in overleg of ik hem zal kopen of niet.

    Ik zag ook een mooie Slytherin ketting en nu baal ik wel dat ze geen kettingen van de andere Houses hebben. Want ik wil wel een Ravenclaw ketting (aangezien dat volgens Pottermore mijn House is).

    Ook kwam ik er achter dat er mensen op etsy.com zijn die sweaters/hoodies verkopen met de nummers (rugnummers van Lacrosse) en achternamen van Teen Wolf personages! Nooit geweten dat mensen die dus echt verkochten, ik heb ze wel eens op internet gezien, maar ik dacht altijd dat ze die hadden gekregen van iemand die het voor ze had gemaakt.

    Oftewel vandaag is er een wereld voor mij open gegaan qua fanmerchandise.

    Wat heb jij al qua fanmerchandise en wat wil je nog?


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Daar heb je dus je verjaardag en onder andere Kerst voor (wat me eraan herinnert dat ik ook nog een verlanglijstje moet maken voor Kerst, etsy.com here I come to you). Niks mis mee, toch? Niet iedereen heeft veel geld. Niets om je voor te schamen! (flower)

    Weet je nog welke bands? Ik wil zo graag een Stilinski hoodie (of eigenlijk een Hale-Stilinski hoodie, maar ik denk dat mensen dan echt gaan staren en vragen gaan stellen), dus wat voor shirt achtig iets heb jij?


    Bijna al mijn bandshirts heb ik gewoon bij de concerten zelf gekocht, maar ik heb een 'lol ur not matty healy' shirt (The 1975). Als je goed zoekt kun je echt van bijna elke band wel wat vinden, maar het verschilt wel heel erg in prijzen. En ik heb ook bandshirts gekocht via Impericon, omdat ze daar wat meer hebben dan op Large of Attitude (last time I checked dan). Large en Attitude hadden vooral de 'oude' bands, terwijl Impericon echt een heel scala aan alternatieve bands heeft.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Frey_ schreef:
    Qua fanmerch heb ik een Harry Potter trui (en ketting), een wollen vest van The Nightmare Before Christmas (Disney film) en een GOT shirt dat te klein is, sadly. Betreft band merch... tja :'D Twee shirts van Five Finger Death Punch, twee van Bring Me The Horizon en eh *kuch* negen shirts/truien van Twenty One Pilots :W

    Ik wil nog iets van Brand New, maar daar hebben ze niet van die hele vrouwvriendelijke merch van ^^ Er is ook een grote kans dat er nog meer van Twenty One Pilots bij komt tho, ik ben nog niet over die fase heen. En misschien wil ik ook nog iets meer van Harry Potter of Disney hehe


    Dat is best veel, erg leuk dat je al zoveel hebt. Wat voor HP trui en ketting, als ik vragen mag? Hoe komt het dat het GOT shirt te klein is?

    Dat is jammer. Misschien als je via google zoekt dat je dan een betrouwbare site vind die wel vrouwvriendelijke merch vind? (Bij Large haal ik dat vinkje weg bij vrouw, want ik kan ook prima mannenkleding aan, meestal)

    Let me know, als er nog meer bij komt. Waar zou jij dan je Disney spullen kopen? HP is gewoon te gek.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Dan ga ik hem morgen maar eens bestellen.

    Let's talk about music then. ^^


    Ik heb heel véél albums. Ik ga maar niet alles opnoemen wat ik heb, want dan wordt het een beetje lang :'). Ik koop altijd albums, want ik vind het leuker om een fysieke kopie te hebben. Dan heb ik ook nog special editions, bonus tracks en limited editions. Bijvoorbeeld van Within Temptation heb ik er één met twee platen, cd+ bonus tracks, lyrics boekje en een cd met alleen de instrumentale versie. Ik heb ook nog dvd's van live concerten. Van Sirenia heb ik nog een vlag en een ketting liggen. Dan heb ik nog bandshirts van Within Tempation, Epica, Delain, Lacuna Coil (2x) en Arch Enemy (top en vest). Van Forever Still heb ik ook een tas. En als laatste heb ik drie posters, een gesigneerde foto van Within Temptation en twee gesigneerde postcards van Lacuna Coil (één zat bij de album en de andere kreeg ik bij een meet & greet na een concert).
    En dat is het wel een beetje( nog :'D )

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 17:11 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Mentys schreef:
    Ik heb teveel, hahah, maar hetgeen waar ik het meest trots op ben is mijn Arkham Knight vest. Verder heb ik een shirt van Game of Thrones met het Stark direwolf logo, 'Winter Is Coming' en de Westeros map in het logo, een Assassin's Creed Syndicate tas, een Assassin's Creed Unity shirt, een Ant-Man shirt, Marvel trui, The 1975 beanie en shirt, ketting uit The Mortal Instruments film, een Stark broche van GoT, The One Ring van LOTR, verder heb ik veel boeken, posters, films, LP's van o.a The Beatles, Funko's van Connor Kenway (AC3) en Ramsay Bolton (GoT). En geldt een voetbal kit van Özil uit het nationale Duitse voetbalteam ook mee? ^^'

    Ik wil heel graag nog een Abstergo pet, ook uit de Assassin's Creed games of een Red Hood vest, ook van Batman Arkham Knight. Of een van de Hidden Blades van AC, maar ik zou niet kunnen kiezen welke want ze zijn allemaal zo gaaf.


    Sommige ken ik wel die je noemt en van andere hoop ik dat google me kan helpen met uit vinden wat het is. Hoewel GOT ken ik wel, maar ik heb de boeken niet gelezen en de serie niet gezien. Assassin's Creed is awesome. En wat heb je dan al veel.

    Verlanglijstje maken dan maar? ^^


    Physics is awesome

    Maslany schreef:
    (...)

    Bijna al mijn bandshirts heb ik gewoon bij de concerten zelf gekocht, maar ik heb een 'lol ur not matty healy' shirt (The 1975). Als je goed zoekt kun je echt van bijna elke band wel wat vinden, maar het verschilt wel heel erg in prijzen. En ik heb ook bandshirts gekocht via Impericon, omdat ze daar wat meer hebben dan op Large of Attitude (last time I checked dan). Large en Attitude hadden vooral de 'oude' bands, terwijl Impericon echt een heel scala aan alternatieve bands heeft.


    Ga je dan vaak naar concerten? Zoiets hebben ze dus ook van Teen Wolf (nou eigenlijk algemener, lol ur not Dylan O'brien).

    Goed om te weten.


    Physics is awesome

    Oscura schreef:
    (...)

    Ik heb heel véél albums. Ik ga maar niet alles opnoemen wat ik heb, want dan wordt het een beetje lang :'). Ik koop altijd albums, want ik vind het leuker om een fysieke kopie te hebben. Dan heb ik ook nog special editions, bonus tracks en limited editions. Bijvoorbeeld van Within Temptation heb ik er één met twee platen, cd+ bonus tracks, lyrics boekje en een cd met alleen de instrumentale versie. Ik heb ook nog dvd's van live concerten. Van Sirenia heb ik nog een vlag en een ketting liggen. Dan heb ik nog bandshirts van Within Tempation, Epica, Delain, Lacuna Coil (2x) en Arch Enemy (top en vest). Van Forever Still heb ik ook een tas. En als laatste heb ik drie posters, een gesigneerde foto van Within Temptation en twee gesigneerde postcards van Lacuna Coil (één zat bij de album en de andere kreeg ik bij een meet & greet na een concert).
    En dat is het wel een beetje( nog :'D )


    Ik ben erg onder de indruk. Wat heb je dan veel.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Ga je dan vaak naar concerten? Zoiets hebben ze dus ook van Teen Wolf (nou eigenlijk algemener, lol ur not Dylan O'brien).

    Goed om te weten.


    Ik ging heel vaak maar de laatste tijd minder, ivm geld en tijd en zo. Maar ik denk dat ik toch wel naar een tiental concerten ben geweest, ja. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Maslany schreef:
    (...)

    Ik ging heel vaak maar de laatste tijd minder, ivm geld en tijd en zo. Maar ik denk dat ik toch wel naar een tiental concerten ben geweest, ja. (:


    Dan hoop ik voor jou dat je binnenkort weer geld en tijd hebt. Dat is een mooi aantal. Doen je oren het nog steeds?


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Als nog een persoon het zegt, dan ga ik hem kopen ook. Hij is gewoon zo mooi.

    Wat balen dat je van PewDiePie geen merch mag. Hij is een youtuber die gamet, toch?


    Leuk dat je hem gaat bestellen!

    Dat klopt. Harry Potter vinden ze een "normale" fanbase, maar ik denk dat als ik ze een video van Pewds laat zien, ze het alleen maar erger vinden. :')


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    GIasgow schreef:
    (...)

    Leuk dat je hem gaat bestellen!

    Dat klopt. Harry Potter vinden ze een "normale" fanbase, maar ik denk dat als ik ze een video van Pewds laat zien, ze het alleen maar erger vinden. :')


    Soms mag je iets voor jezelf kopen wat je niet echt nodig hebt, vind ik.

    Nu maak je me erg nieuwsgierig naar PewDiePie.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Dan hoop ik voor jou dat je binnenkort weer geld en tijd hebt. Dat is een mooi aantal. Doen je oren het nog steeds?


    ik hoop het ook, ik ga in januari in ieder geval weer naar the 1975, al worden die krengen elke keer weer duurder :') (dit wordt de vierde keer)
    en jup, m'n oren werken nog prima!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted