• Toen ik dus vandaag op Large.nl keek en heel leuke fanmerchandise zag, sloeg ik aan het twijfelen. Ik bedoel, technisch gezien heb ik geen muts met Assassin's Creed logo nodig, maar hij is wel ontzettend gaaf. Dus ik ben met mezelf in overleg of ik hem zal kopen of niet.

    Ik zag ook een mooie Slytherin ketting en nu baal ik wel dat ze geen kettingen van de andere Houses hebben. Want ik wil wel een Ravenclaw ketting (aangezien dat volgens Pottermore mijn House is).

    Ook kwam ik er achter dat er mensen op etsy.com zijn die sweaters/hoodies verkopen met de nummers (rugnummers van Lacrosse) en achternamen van Teen Wolf personages! Nooit geweten dat mensen die dus echt verkochten, ik heb ze wel eens op internet gezien, maar ik dacht altijd dat ze die hadden gekregen van iemand die het voor ze had gemaakt.

    Oftewel vandaag is er een wereld voor mij open gegaan qua fanmerchandise.

    Wat heb jij al qua fanmerchandise en wat wil je nog?


    Physics is awesome

    Ik heb enkel een Game of Thrones shirt en ik wil nog een heeeeeeleboel. Maar, zoals je zegt; duur en niet echt noodzakelijk. Maar zo leuk D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JDM schreef:
    Ik heb enkel een Game of Thrones shirt en ik wil nog een heeeeeeleboel. Maar, zoals je zegt; duur en niet echt noodzakelijk. Maar zo leuk D:


    Wat staat er op het shirt? De muts is niet overdreven duur, vind ik. Zo'n bedrag zou ik ook uit geven als ik een nieuwe muts, maar ik heb eigenlijk nog geen nieuwe nodig. (Tenminste als ik die muts van vorig jaar kan terug vinden)

    Ja, er staan geweldige dingen op Large en dan kijk ik naar het prijskaartje en dan word ik toch iets minder blij.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Wat staat er op het shirt? De muts is niet overdreven duur, vind ik. Zo'n bedrag zou ik ook uit geven als ik een nieuwe muts, maar ik heb eigenlijk nog geen nieuwe nodig. (Tenminste als ik die muts van vorig jaar kan terug vinden)

    Ja, er staan geweldige dingen op Large en dan kijk ik naar het prijskaartje en dan word ik toch iets minder blij.


    De wolf van House Strak en de tekst "The North Remembers".
    Vorig jaar (of het jaar daarvoor?) gekocht bij de GoT expo in Amsterdam. Was 20 euro, geloof ik.
    En hey, als het niet te duur is zou ik het gewoon doen :"D

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 14:30 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JDM schreef:
    (...)

    De wolf van House Strak en de tekst "The North Remembers".
    Vorig jaar (of het jaar daarvoor?) gekocht bij de GoT expo in Amsterdam. Was 20 euro, geloof ik.
    En hey, als het niet te duur is zou ik het gewoon doen :"D


    Oeh, leuk!
    Dat valt nog mee, toch? De meeste t-shirts die ik zie zijn rond die prijs.
    Dat zeg ik dus ook tegen mezelf, maar ik ben er nog niet uit.


    Physics is awesome

    Nice! Ik zou het doen (: Large heeft ook geen idiote prijzen
    Ik heb echt te veel merch om op te noemen, oeps. EN ook echt van zo veel verschillende dingen haha,


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    GrandR schreef:
    Nice! Ik zou het doen (: Large heeft ook geen idiote prijzen
    Ik heb echt te veel merch om op te noemen, oeps. EN ook echt van zo veel verschillende dingen haha,


    Bedankt voor het advies! € 20 voor een Assassin's Creed vind ik een redelijke prijs.
    Ook van HP? En wat voor soort merch koop je het liefst?


    Physics is awesome

    Ik zou het zeker doen :p

    Van Harry Potter heb ik enkel de boeken en de films, maar daarvan zou ik wel merch mogen. Maar bijvoorbeeld PewDiePie vinden mijn ouders maar een onnozelaar.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Large en fanmerchandise is nog best redelijk que prijs! Bij andere webshops of winkels kan het flink oplopen in prijs. Ik zou het doen ^^!

    Ik heb zelf bijna geen fanmerchandise, als je het alleen over films, series en games hebt. Als we het gaan hebben over muziek dan wordt het een heel ander verhaal :').


    Seasons will change, but I shall remain

    GIasgow schreef:
    Ik zou het zeker doen :p

    Van Harry Potter heb ik enkel de boeken en de films, maar daarvan zou ik wel merch mogen. Maar bijvoorbeeld PewDiePie vinden mijn ouders maar een onnozelaar.


    Als nog een persoon het zegt, dan ga ik hem kopen ook. Hij is gewoon zo mooi.

    Wat balen dat je van PewDiePie geen merch mag. Hij is een youtuber die gamet, toch?


    Physics is awesome

    Oscura schreef:
    Large en fanmerchandise is nog best redelijk que prijs! Bij andere webshops of winkels kan het flink oplopen in prijs. Ik zou het doen ^^!

    Ik heb zelf bijna geen fanmerchandise, als je het alleen over films, series en games hebt. Als we het gaan hebben over muziek dan wordt het een heel ander verhaal :').


    Dan ga ik hem morgen maar eens bestellen.

    Let's talk about music then. ^^


    Physics is awesome

    Ik heb allerlei HP kettinkjes, maar allemaal van aliexpress omdat ze daar soms voor 90 cent dezelfde dingen hebben die ze op andere sites voor 8+ euro verkopen, en ik ben een arme student. :')

    Oh en verder heb ik bandshirts van concerten, een Teen Wolf stilinski shirt achtig iets voor mijn verjaardag gekregen 2 jaar terug en nog wat andere dingen. (:

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 16:43 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Qua fanmerch heb ik een Harry Potter trui (en ketting), een wollen vest van The Nightmare Before Christmas (Disney film) en een GOT shirt dat te klein is, sadly. Betreft band merch... tja :'D Twee shirts van Five Finger Death Punch, twee van Bring Me The Horizon en eh *kuch* negen shirts/truien van Twenty One Pilots :W

    Ik wil nog iets van Brand New, maar daar hebben ze niet van die hele vrouwvriendelijke merch van ^^ Er is ook een grote kans dat er nog meer van Twenty One Pilots bij komt tho, ik ben nog niet over die fase heen. En misschien wil ik ook nog iets meer van Harry Potter of Disney hehe

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 16:46 ]

    Ik heb teveel, hahah, maar hetgeen waar ik het meest trots op ben is mijn Arkham Knight vest. Verder heb ik een shirt van Game of Thrones met het Stark direwolf logo, 'Winter Is Coming' en de Westeros map in het logo, een Assassin's Creed Syndicate tas, een Assassin's Creed Unity shirt, een Ant-Man shirt, Marvel trui, The 1975 beanie en shirt, ketting uit The Mortal Instruments film, een Stark broche van GoT, The One Ring van LOTR, verder heb ik veel boeken, posters, films, LP's van o.a The Beatles, Funko's van Connor Kenway (AC3) en Ramsay Bolton (GoT). En geldt een voetbal kit van Özil uit het nationale Duitse voetbalteam ook mee? ^^'

    Ik wil heel graag nog een Abstergo pet, ook uit de Assassin's Creed games of een Red Hood vest, ook van Batman Arkham Knight. Of een van de Hidden Blades van AC, maar ik zou niet kunnen kiezen welke want ze zijn allemaal zo gaaf.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 16:53 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Bedankt voor het advies! € 20 voor een Assassin's Creed vind ik een redelijke prijs.
    Ook van HP? En wat voor soort merch koop je het liefst?

    Geen probleem!
    Ja. Ook van HP (Slytherin tie, schoenen, shirt (van large toevallig haha), wand, een badge en een knuffel. Ik geloof dat dat het zo ongeveer is van HP. Whoops haha.) Wat ik het liefst koop si een goede vraag. Hangt af van mijn fangirlfase op het moment denk ik. En sowieso vind ik het toch wat meer hebben als je bijvoorbeeld bij de harry potter tour zelf bent. (wat zo duur is eigenlijk, de merch daar)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Maslany schreef:
    Ik heb allerlei HP kettinkjes, maar allemaal van aliexpress omdat ze daar soms voor 90 cent dezelfde dingen hebben die ze op andere sites voor 8+ euro verkopen, en ik ben een arme student. :')

    Oh en verder heb ik bandshirts van concerten, een Teen Wolf stilinski shirt achtig iets voor mijn verjaardag gekregen 2 jaar terug en nog wat andere dingen. (:


    Daar heb je dus je verjaardag en onder andere Kerst voor (wat me eraan herinnert dat ik ook nog een verlanglijstje moet maken voor Kerst, etsy.com here I come to you). Niks mis mee, toch? Niet iedereen heeft veel geld. Niets om je voor te schamen! (flower)

    Weet je nog welke bands? Ik wil zo graag een Stilinski hoodie (of eigenlijk een Hale-Stilinski hoodie, maar ik denk dat mensen dan echt gaan staren en vragen gaan stellen), dus wat voor shirt achtig iets heb jij?


    Physics is awesome