• De Verbinding



    "We all have our story or else we wouldn't have sit here"


    "I thought I would have a better life here, that's a terrible lie"
    Geschiedenis
    De implantaten zijn ontdekt door Olivier Morgana, hij had al een tijdlang weinig tot niets te doen en dus ging hij experimenteren en wel op zijn kat. Hulpeloos draaide hij rondjes in zijn stoel met zijn kat op schoot wachtend op de ideeën die de professor te binnen zouden moeten schieten. Liefkosend aaide hij zijn kat toen zijn idee binnen kwam vallen, jaren geleden toen zijn kat alle vier zijn poten brak heeft hij hem nep poten gegeven. Dat was precies waar zijn oog ook nu op viel. De poten waren nooit een succes geweest maar wat als hij ze nu zou verbeteren tot een wereldwonder. Hij zette zijn kat op de grond neer en ging aan de slag. Nog geen halve dag later hield hij een klein chip in zijn handen, implantaten noemde hij het. Alweer ging hij oefenen op zijn kat, hij stopte de chip in zijn poten en wachtte rustig af. Langzaam maar zeker veranderde kat, hij ging steeds sneller rennen en kon nu met gemak de 30 kilometer per uur halen.Hij had iets nieuws ontdekt en dat zou hij gebruiken voor zijn nieuwe project...

    Wat spelen wij?
    De uitvinding van de professor is goedgekeurd. Nu zijn de implantaten echter niet zo gebleven als het was, ze zijn nog verder uitgebreid. Dokter Olivier Morgana heeft toestemming gekregen om zijn uitvinding verder uit te werken op een strikt verboden te komen terrein. Niet alleen heeft hij een stukje terrein gekregen ook heeft hij 12 proefpersonen gekregen, 6 jongens en 6 meisjes. Ieder meisje en iedere jongen kan nu zijn eigen implantaat krijgen en dan is het afwachten geblazen. Zullen deze kinderen/ jeugd vaak naar de psycholoog/psychologe moeten en hebben ze altijd begleiding nodig. Blijven alle draadjes op zijn plek of crasht het hele systeem en wat als het systeem crasht, doen de kinderen/jeugd dat dan ook? Je ziet het allemaal in deze RPG, de Verbinding.


    Welke rollen?
    Er zijn drie soorten rollen, je hebt de proefpersonen, de kamp psycholoog/psychologe en de wetenschappers.

    De proefpersonen
    Hiervoor zoeken we zes jongens en zes meiden. Wat kun je bij deze rol verwachten? Je speelt de proefpersoon, je krijgt/hebt een implantaat in je dit kan van alles zijn (zie Implantaten). De bedoeling is dat je dit gedeelte van jezelf gaat trainen en dat de wetenschappers hierbij testjes kunnen uitvoeren. Je wordt dus of onder handen genomen door de wetenschappers of je moet je eigen implantaat gaan uitbreiden. Er wordt de hele dag door op je gelet om te zien of er geen draadje los ging en je gek wordt of in ergere gevallen flauwvalt of sterft. Dit zal echter niet heel veel voorkomen door de strenge controles, houdt hier dus rekening mee. Daarnaast hebben de proefpersonen ook ieder hun eigen reden om in het kamp belandt te zijn, want het was algemeen bekend dat wat daar gebeurde niet leuk was. Zo kunnen de ouders gedacht hebben dat hun kinderen daar een beter leven zouden lijden omdat ze zelf heel erg arm waren of er te weinig voor hun kind waren of hebben de wetenschappers hun eigen kinderen naar het kamp gestuurd omdat ze vertrouwen hadden in het project. Gelieve andere niet na te apen met hun ideeën want als je niks kunt verzinnen, kun je altijd schrijven dat jouw personage uit het kindertehuis komen en dus geen ouders (meer) heeft. De meerderheid van de proefpersonen zullen uit het tehuis komen want alle proefpersonen die zich niet vrijwillig hebben aangemeld zijn uit het kindertehuis gehaald omdat deze volgens de overheid minder te bieden hebben.

    De pscyholoog/psychologe
    Deze helpt alle proefpersonen en wetenschappers met de hoge druk die op hen ligt. De proefpersonen zullen het af en toe zwaar hebben in het kamp en met iemand moeten praten. Je zal een heleboel vervelende dingen of gebeurtenissen over je heen krijgen en er wordt dus ook van je verwacht dat je hier tegen kan. De wetenschappers zouden overwerkt of gestresst kunnen zijn en ook voor deze mensen is er een plek vrij bij de psycholoog/psychologe. Ze kunnen hier tot rust komen en natuurlijk ook praten.

    De wetenschappers
    Ook voor de wetenschappers is het een hectische tijd. Ze moeten hun mond altijd op slot houden omdat ze een zware zwijgplicht hebben. De proef wordt in het geheim uitgevoerd en niemand mag er iets van weten of horen. Er ligt een hoge druk op alle wetenschappers door het korte tijdsbestek en de lopende vorderingen. De regering heeft er namelijke een tijdslimiet van een jaar opgezet, dit lijkt echter laner dan het, time flies guys. Ze zullen vaak een beetje overspannen en gestresst zijn maar over het algemeen hebben ze natuurlijk plezier in hun werk. Ze mogen allerlei proefjes op de proefpersonen uitvoeren en moeten klaarstaan als er iets met de implantaten gebeurt.

    De Dokters
    Deze houden de implantaten in de gaten en zorgen dat de proefpersonen niet gewond raken. Ze zijn erg aanwezig in het kamp en zorgen dat het medisch allemaal op rolletjes loopt. Zowel voor de proefpersonen en wetenschappers, zij staan ook iedere avond bij de deuren van de proefpersonen te controleren of de implantaten nog goed zitten. Ze hebben alle medische spullen tot hun beschikking en kunnen hier dus alles doen wat ze normaal voor hun werk ook hadden moeten doen. We zoeken 2 dokters.

    Overig
    Dan zijn er natuurlijk altijd nog de creatievelingen die zelf allerlei leuke toevoegingen kunnen en natuurlijk zijn ook jullie welkom, join the group!

    Implantaten
    Een implantaat bij je benen en voeten zorgt voor snelheid, oftewel je kan dus erg hard rennen en en andere sporten zoals zwemmen ook wat sneller.
    Een implantaat in je armen en handen zorgt voor sterkte, oftewel je kan alles tillen, vooruit duwen of kapot slaan.
    Krijg je een implantaat bij je neus, je mond en je oren heb je verscheterkte zintuigen, je kan alles veel beter horen, ruiken en proeven. Je kan ook beter zien in het donker.
    Krijg je een implantaat bij je hoofd en hersenen dan heb je super slimheid. Over de moeilijkste opdrachten en sommen denk je niet langer dan 10 seconden na.
    Krijg je een implantaat in je ruggengraat zorgt dit voor super lenigheid. Je kan je overal om en doorheen draaien en kan je lichaam gemakkelijk alle kanten opgooien.
    Krijg je een implantaat bij je ogen zorgt dit voor helderziendheid, oftewel je hebt toekomst blikken.

    Voor dat de implantaten zijn "geplaatst" zijn ze op allerlei dingen gecontroleerd en verzekerd. Stel er zou wat misgaan met de krachten of de proefpersonen worden te krachtig kunnen de wetenschappers nog altijd ingrijpen. In ieder chip zit een klein soort van bommetje, als de wetenschappers een knop indrukken zal de implantaat ontploffen, dit kan veel schade aanrichten bij de proefpersonen. Deze kunnen hiervan voor altijd verwondingen krijgen en er soms zelfs van sterven. Implantaten kunnen ook worden uitgezet. Dan voel je een bepaalde pijn door het implantaat denk aan kleine elektrische schokjes, of de pijn die je eigenlijk hoort te voelen. Dus als jij snelheid hebt en ze zetten je implantaat even uit voel je of kleine elektrische schokjes of hele erge spierpijn van de uren achter elkaar veel te hard rennen.


    "I sometimes wish I was like a bird, happy and free"


    "I love the way I move and think, but hate the way how I get treated about that fact"


    "And so the adventure begins..."





    "How do you feel? Worthless, but I am, I am just a stupid experiment."


    "You know, you need to experiment and we can't test in ourself you know"
    Waar wonen we?
    Het kamp is een grote open plek met een grote rivier rondom waaromheen weer een heel erg dicht bebost bos zit. In de rivier mogen de proefpersonen zwemmen, maar verder weg dan de rivier kunne ze niet.
    Een groot gebied, met daarom heen een grote rivier die soms ook door het gebied heen loopt, waar je in kan zwemmen. Achter het water staan hele hoge hekken waar flink wat stroom op staat. Je hoeft he hek naar met een vinger aan te raken en je krijgt een harde schok, zo hard dat je ene uur later nog naschokken kan hebben. Wanneer een van de proef personen dit hek aanraakt wordt hun implantaat automatisch uit geschakelt en voelen ze dus alle pijn en de elektrische schokken.

    Binnen in het gebied zijn er een paar bomen en zwem-meren. Het gebouw dat op het kamp staat is heel erg groot en onderverdeeld in meerdere kamers.De kamp woning is een groot gebouw, er zijn drie kamers in totaal. Een kamer voor de zes meiden en een kamer voor de zes jongens. De laatste kamer is voor de wetenschappers en psycholoog/psychologe. Voordat de proefpersonen hun kamer binnen mogen worden ze iedere dag streng gecheckt. Ze worden gecheckt op wapens en op hun implantaat, of deze nog helemaal op zijn plaats zit. Ook worden hun krachten elke week getest en af en toe versterkt.

    Rollen
    Vrouwelijke proefpersonen
    - snelheid - Grimmlove
    - zintuigen - JoSnape
    - intelligentie - DRAGONTRIBUTE
    - helderziend - MyDreams
    - lenigheid - LearnToPlay
    - kracht - _Insane
    Mannelijke proefpersonen
    Alleen helderziend en intelligentie zijn nog open bij de mannen
    - kracht -AiLaikHeda
    - zintuigen - Ortuexsy
    - snelheid - Scinttilare
    - lenigheid - ninutru
    -
    -
    Psycholoog/Psychologe
    De psychologen zijn vol!
    - psychologe - DRAGONTRIBUTE
    - psychologe - Polovina
    De wetenschappers/De dokters
    - wetenschapper - Ortuexsy
    - wetenschapper - _Insane
    -
    -
    -


    Lijstje
    -Naam / / Bijnaam
    -Geboortedatum / / Sterrenbeeld / / Leeftijd
    -Rol / / Welk implantaat* / / Hoe goed ben je in je werk?**
    -Innerlijk / / Karaktereigenschappen
    -Uiterlijk / / Foto's / / Beschrijving
    -Verleden / / Waarom zit je in het kamp?* / / Familie
    -Relatie's / / Vriendschappen en Vijanden
    -Extra / / Angsten / / Alergieën / / Likes / / Dislikes

    * alleen in te vullen voor de proefpersonen
    ** alleen in te vullen voor de wetenschappers

    Regels
    - Alleen Ortuexsy maakt de nieuwe topics aan, indien anders verteld.
    -Schrijf minimaal 150 woorden per post het liefst 200 woorden, maar we snappen als dat niet altijd lukt.
    -Geen perfecte personages, niemand is perfect.
    -Zet een sterretje achter de naam van je personage, zo weten we dat je het hele topic doorgelezen hebt en proberen we verwarring te voorkomen.
    -Als je rol klaar is kun je het in het topic melden of een gastenboekberichtje naar ons toe sturen dan zullen wij zo snel mogelijk je personage bekijken goedkeuren of je vragen nog het een en ander aan te passen.
    -Maak geen ruzie buiten de RPG, in de RPG is natuurlijk wel toegestaan.
    -Als je vragen hebt je kan ze altijd bij Ortuexsy kwijt.
    -Gelieve de relatie's van te voren niet helemaal uit te gaan denken, maar meer in grote lijnen zo kan het nog altijd veranderen.
    -Als er nu heel veel potentie voor is zullen we kijken naar een manier om het verder uit te breiden.
    -Als je één of meerdere extra personages wil dan moet hier minimaal één professor tussen zitten.
    -Veel plezier ^^



    Dit idee heb ik samen met _Insane bedacht helaas is ze niet meer online.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2016 - 16:26 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    is Diana goedgekeurd?

    @JoSnape en @Grimmlove, hebben jullie misschien ideeën voor een relatie met Foxy? Ik denk dat Diana en Foxy goede vrienden zouden kunnen zijn, omdat ze allebei best vriendelijk en behendig zijn. Ik weet niet of Jo en Foxy elkaar zo zouden mogen, hoewel ze best wel op elkaar lijken. Allebei sluw, dapper en koppig, maar ik weet niet of ze elkaar daardoor juist mogen of juist niet xD

    @Ortuexsy, zou je een praattopic aan willen maken waar we dit kunnen kunnnen bespreken?
    Ik weet dat dit een beetje vroeg is, omdat het net is begonnen en zo, maar het is misschien wel handig (krul)

    En ik heb nu gwn een bui waarin ik hele lange berichten schrijf xD

    [ bericht aangepast op 16 okt 2016 - 18:59 ]


    Never grow up, it's a trap.

    DRAGONTRIBUTE schreef:
    @JoSnape en @Grimmlove, hebben jullie misschien ideeën voor een relatie met Foxy? Ik denk dat Diana en Foxy goede vrienden zouden kunnen zijn, omdat ze allebei best vriendelijk en behendig zijn. Ik weet niet of Jo en Foxy elkaar zo zouden mogen, hoewel ze best wel op elkaar lijken. Allebei sluw, dapper en koppig, maar ik weet niet of ze elkaar daardoor juist mogen of juist niet xD

    @Ortuexsy, zou je een praattopic aan willen maken waar we dit kunnen kunnnen bespreken?
    Ik weet dat dit een beetje vroeg is, omdat het net is begonnen en zo, maar het is misschien wel handig (krul)

    En ik heb nu gwn een bui waarin ik hele lange berichten schrijf xD


    Ja ze zouden wel eens met elkaar op kunnen trekken maar ook erge ruzie kunnen hebben, anders zien we het gewoon ;)
    Dan komen we er snel genoeg achter


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik wil graag een mannelijke met lenigheid c:


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    DRAGONTRIBUTE schreef:
    @JoSnape en @Grimmlove, hebben jullie misschien ideeën voor een relatie met Foxy? Ik denk dat Diana en Foxy goede vrienden zouden kunnen zijn, omdat ze allebei best vriendelijk en behendig zijn. Ik weet niet of Jo en Foxy elkaar zo zouden mogen, hoewel ze best wel op elkaar lijken. Allebei sluw, dapper en koppig, maar ik weet niet of ze elkaar daardoor juist mogen of juist niet xD

    @Ortuexsy, zou je een praattopic aan willen maken waar we dit kunnen kunnnen bespreken?
    Ik weet dat dit een beetje vroeg is, omdat het net is begonnen en zo, maar het is misschien wel handig (krul)

    En ik heb nu gwn een bui waarin ik hele lange berichten schrijf xD


    Ik denk dat Diana en Foxy inderdaad wel goede vriendinnen kunnen zijn ;)

    JoSnape schreef:
    Is ze goedgekeurd?


    Misschien kan James de broer van Jo zijn?


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Scintillare schreef:
    (...)

    Misschien kan James de broer van Jo zijn?

    Hoe is James?
    (Klinkt leuk hoor ;) )


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Kristie Lupe Waif Reya
    "Everything You Touch Surely Dies..."

    Naam


    Kristie | Aangewezene opvolger van Christus | Engels
    Lupe | Rivier van Zwarte Stenen / Water Wolf | Spaans
    Waif | Verwaarloosd kind / Dakloze | Engels
    Reya | Koningin | Spaans
    Bijnaam
    Kris, omdat het een afkorting is van haar echte naam
    Seven, ze was de zevende in haar gezin en haar ouders onthielden haar naam niet altijd
    The Misty Rainbow, Kristie is erg onvoorspelbaar, soms is ze heel verdrietig maar dan is ze ineens heel vrolijk.
    Leeftijd
    16 ~ 19 September ~ Maagd
    Nationaliteit
    Kristie is geboren in Spanje. Haar moeder was Brits en haar vader Spaans. Kristie woonde aan de zee in een groot landhuis.
    Implantaat
    Kristie heeft helderziendheid, ze kan in de toekomst kijken. Zelf vind ze dat soms best vervelend want ze is best bang voor de toekomst.
    "I Wont Give Up..."






    Innerlijk
    ~ Vriendelijk ~ Sluw
    ~ Nieuwsgierig ~ Schuw
    ~ Angstig ~ Koppig
    ~ Ambitieus ~ Onderdanig
    ~ Dapper ~ Sarcastisch
    ~ Doorzettend ~ Goedgelovig

    "A Photograph Without a Face..."

    Uiterlijk


    Kristie heeft blond haar met een paar bruinere strepen erdoor. Ze heeft helderblauwe ogen.
    Kristie heeft een gemiddelde lengte, niet te lang niet te klein. Ze is best bleek maar niet extreem.
    Ook is Kristie best wel dun waardoor ze ook niet echt heel erg sterk is.


    Verleden
    Kristie is opgegroeid in een erg groot gezin. Ze was de zevende die geboren werd. Daarom haar bijnaam Seven, in totaal waren ze met zijn 15en thuis. Haar ouders konden de kinderen niet uit elkaar houden en nummerden ze. Kristie woonde in Spanje in een grote villa aan de zee. Ze vond het helemaal niet leuk thuis en was dan ook of op het strand met haar broers en broertjes of in haar best grote kamer te vinden. Kristie had een minder goede band met haar zussen, dat kwam vooral omdat het nogal tuttige meisjes waren waar Kristie echt grote hekel aan heeft. Kristie keek heel erg op naar haar grote broer van 18, Jefferson [Kristie was toen 11 dus hij is nu in de twintig]. Kristie haar ouders vonden dat ze te veel kinderen hadden en besloten om ze te laten trouwen met rijke mannen of om ze te laten werken voor veel geld. Toch vonden ze voor Kristie iets anders, ze zou een proefpersoon worden. Dat vonden ze wel wat en zo werd Kristie gesplitst van haar familie.
    "Catch me Dear I'm Falling, Now I'm Leting Go..."

    Relaties
    Vader | Dario Reya
    Moeder | Jane Woods
    Broers | 4 broers / 4 broertjes
    Zussen | 2 zussen / 3 zusjes


    Vrienden | ?
    Vijanden | ?
    Liefde | ?
    Extra
    Likes | Zee ~ Zwemmen ~ Lezen ~ Klimmen ~ Rennen ~ Vrij zijn ~ Jefferson ~ Strand ~ Fietsbanden ~ Buitenlucht ~ Sleepy Thee ~ Grijs
    Dislikes | Haaien ~ Vader ~ Moeder ~ Zussen ~ Zusjes ~ Gevangen zitten ~ Toekomst
    Angsten | Haar kracht

    "She Tries to Cover up Her Pain, and Cut her Woes Away, Cause Covergirls Don't Cry...."

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 12:12 ]


    When you see me, I'm not here

    Ik hoop dat ze goed is :)
    JoSnape heeft me geholpen :P
    Bedankt Jo! (H)


    When you see me, I'm not here

    Ninuturu schreef:
    Ik wil graag een mannelijke met lenigheid c:


    Natuurlijk, leuk dat je meedoet ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Praattopic 1!

    Ik kijk zo even naar de rollen (:.

    EDIT: ik heb snel even over de rollen heen gekeken en ik denk dat het wel prima is allemaal (:.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 4:38 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Jake Cooper


    "I can hear you, I can see you and above all I can smell you, please take a shower"


    Name
    Naam: Jake Cooper
    Betekenis: Jake betekent God is verzoenend, Cooper betekent tonmaker
    Bijnaam: Jake heeft niet echt een bijnaam, hij wordt wel is de schaduw genoemd, dit komt meer door zijn implantaat die hij al ver ontwikkeld heeft en dus alles hoort en ziet. Hierdoor lijkt hij ook wel is een op een schaduw, nu heeft Jake een hekel aan zijn implantaat en zijn leven op het projectterrein en dus heeft hij ook een hekel aan zijn bijnaam. Je kan hem hier beter niet mee aanspreken tenzij je ruzie wil.
    Afkomst: Jake is deels Engels en een zijn overgrootopa was Brits, Jake is dus voor 50% Engels en 12,5% Brits.

    Age
    Leeftijd: Jake is zeventien jaren oud
    Geboortedatum: 27 Juli
    Sterrenbeeld: Leeuw


    Family
    Mother Renée Cain
    Relatie Redelijk, Renée heeft zich altijd druk gemaakt om het leven van Jake en was altijd heel zorgzaam naar hem toe. Toch heeft ze hem nooit echte liefde gegeven. Naar Jakes idee was het meer hebzucht dan echte liefde, hij had dan ook geen hele goede band met zijn moeder maar Jake heeft ook veel moeite met zich aan iemand hechten, zelfs in zijn eigen familie lukte het hem vaak niet, hij is altijd een beetje wantrouwend.
    Father Jason Cooper
    Relatie Hij heeft altijd een hekel gehad aan zijn vader en deze haat is met de jaren alleen maar gegroeid. Zijn vader is één van de professoren in het kamp, Jake heeft het altijd een soort van mishandeling gevonden om op andere dieren of mensen te experimenteren. Zijn haat is alleen maar groter geworden nu hij kan bevestigen dat het ook vreselijk is. Daarnaast is Jake in het kamp belandt door zijn vader die er op aangedrongen had zijn zoon naar het kamp te brengen. Hij beweerde dat Jake er later voordeel uit zou halen, Jake vindt hem een vuile leugenaar.
    Brother Christopher Cooper
    Relatie Goed, zijn broer is de enige uit zijn gezin waarmee Jake het echt goed kan vinden. Hij heeft altijd tegen zijn broer opgekeken, hij had een goede opleiding en kreeg altijd veel liefde van zijn ouders, in tegenstelling tot de ietwat slimmer Jake. Jake zag Christopher altijd als zijn ideaal beeld en dat werd bevestigd toen hij naar het kamp werd gestuurd en niet zijn broer.


    "I can't choose if I need a hug right now, a XL coffee, six shots of vodka or two weaks of sleep"



    Apperance
    Haar:Jake heeft donkerblond haar dat half lang is en tot zijn oren komt. Vaak draagt hij het nogal warrig en hangt het een beetje voor zijn ogen of heeft hij het met zijn hand naar achteren gedaan. Door zijn haar zitten iets donkere plukken, een soort low lights.
    Gezicht: Jake heeft een strak en symmetrisch gezicht hij heeft een duidelijk kaaklijn en ook zijn jukbeenderen zijn goed zichtbaar. De jongen heeft felle blauwe ogen die mooi bij de rest van zijn gezicht staan. Hij heeft langer wimpers en borstelige wenkbrauwen. Hij heeft voor een jongen best dikke maar ook roze lippen. Hij heeft een normale neus die misschien iets naar de brede kant neigt.
    Lichaam: De jongen heeft een goed getraind lichaam en een duidelijk zichtbare sixpack. Daarnaast zijn zijn armen omhuld met flink wat spieren waardoor zijn spierballen goed zichtbaar zijn. De jongeman heeft een lengte van 1 meter en 82 centimeter en weegt 68 kilogram waarmee hij geen stevige man is maar een gespierde man.
    Overig: Jake heeft een aantal tattoo's deze zijn ook op de foto's zichtbaar, hij heeft één piercing in rechter oor en twee in zijn linker oor. Hij draagt vaak kleding die lekker zit en heeft het niet snel koud waardoor je hem niet snel in een trui ziet lopen. De jongen heeft een hele casual kledingstijl en vindt het eigenlijk allemaal wel prima wat hij draagt zolang het maar goed zit. Daarnaast rookt de jongen alleen van deze verslaving is (nog) niets te zien op zijn lichaam, hij heeft altijd een pakje kauwgum bijdehand waardoor hij niet uit zijn mond stinkt. Zelf heeft hij altijd een hekel gehad een rokers die in het openbaar roken maar zodra hij verslaafd werd aan roken is hij dan ook gaan proberen altijd een rustig hoekje op te zoeken als hij een sigaret opsteekt.


    "Freedom they said, what a lie, I feel like al lion in a cage"



    Inner

    Goede eigenschappen
    -Vriendelijk (als hij je mag)
    -Sportief
    -Charmant
    -Sociaal
    -Onbevreesd
    -Opmerkzaam
    Slechte eigenschappen
    -Agressief
    -Sarcastisch
    -Nieuwsgierig
    -Oppervlakkig
    -Roekeloos
    -Wantrouwig
    Jake is een vriendelijke jongen, althans als hij je mag. Hij is heel erg sociaal en maakt graag een praatje met andere echter trekt hij wel heel snel conclusies uit een gesprek, de kans is dus groot dat na de eerste zin die je hebt gezegd de jongen je al niet meer mag. Het is een sportief type en is vaak in de sportschool te vinden of hij is aan het hardlopen/zwemmen. De jongen is erg charmant en valt zeker wel op tussen de ander jongen hij is het type "Gentleman" en doet er alles aan om bij de meiden in de smaak te vallen, tenzij hij je niet aardig vind. Jake is niet snel bang wat ook wel een beetje een minpuntje van de jongen is, hij is vaak degene die zich opoffert om op verkenning uit te gaan of het gevaar op te zoeken, puur omdat hij niet snel bang is. Als laatste is de jongen heel erg opmerkzaam en kan vaak de achterliggende boodschap achter woorden halen en weet maar al te goed wat er allemaal om hem heen gebeurt. Zo merkt hij het meteen als er iemand in het kamp is die er normaal niet is. Aan de andere kant heeft ook deze jongen negatieve eigenschappen. Zo is hij heel erg agressief en mept hij er nogal snel op los als hij boos is, de professoren en psychologen zijn dan ook vaak de pineut bij deze jongen. Hij is erg sarcastisch en als er een sarcastische opmerking gemaakt kan worden laat de jongen vaak zijn kans niet schieten. Hierdoor is hij ook nogal straight to the point. Hij is er oppervlakkig en gaat vaak niet op de wat diepgaande gesprekken in een psycholoog heeft voor hem dan ook helemaal geen zin. Hij is roekeloos en stapt zo op zijn doelwit af zonder er eerst tactisch over na te denken, hij werkt volgens de regel eerst handelen dan denken. Daarnaast vertrouwt de jongen niemand, je kan zijn best vriend/vriendin zijn hij vertrouwt je niet. Dit komt eigenlijk door zijn vader die zijn vertrouwen enorm omlaag heeft gekrikt.


    History
    Jakes grote voorbeeld was zijn oudere broer Christopher hij deed studeerde op de universiteit om rechter te worden. Hij stond goed bekend op zijn universiteit en dit was wat Jake ook ooit wou worden. Helaas voor hem haalde Jake met moeite zijn VMBO diploma waardoor hij toch echt niet naar de universiteit kon en thuis vaak toch echt als minder werd gezien. Met name omdat zijn ouders beide een goede opleiding hadden, zijn moeder was architect waarvoor ook zij op de universiteit heeft gezeten. Zijn vader was professor en heeft ook op de universiteit gestuurd, nu is hij heel erg bekend om zijn goed uitvindingen. Het was dan ook niet raar dat juist zijn vader werd gekozen om het experiment te ondersteunen en als professor op de kampus te mogen werken. Ze waren met zijn drieën heel erg trots op hem. Toen zijn vader echter tipjes van de sluier begon vrij te geven over waar het project over ging begon Jake steeds meer afschuw voor hem te krijgen. Al snel had hij door dat ze op mensen wouden gaan testen wat zorgde voor woede in hem, iedere avondmaaltijd hadden Jake en zijn vader er wel weer ruzie over en zo groeide Jake steeds verder van het gezin af. Dit merkte niet alleen hij maar zijn ouders overduidelijk ook, toen er op proefpersonen werden gevraagd twijfelde zijn vader namelijk niet om zijn -jongste en grootste blunder van de familie- zoon op te geven. Hij overtuigde Jake door hem allemaal mooie praatjes te vertellen en dat hij het super leuk zou vinden om hem bij hem te hebben. Jake hield echter koppig voel dat hij niet mee zou gaan. Toen zijn vader hem begon te voorliegen gaf hij pas toe. Zijn vader had hem verteld dat hij de professoren mocht ondersteunen met het onderzoek en omdat Jake graag wou dat zijn vader een keer trots op hem zou zijn stemde hij ermee in. Wat hij echter niet wist was dat hij ermee instemde om een van de proefpersonen te worden, zijn vader had hem erin geluisd en dat zorgde voor eeuwig haat jegens hem.

    Extra
    Angsten: Jake is niet echt "bang" van iets maar hij heeft wel zo zijn dingen waarvan hij liever op afstand blijft, zo heeft hij een hele erge hekel aan katten omdat deze zo'n scherpe nageltjes hebben en op een of andere manier altijd iets tegen hem hebben. Daarentegen houdt hij heel erg veel wolven. Ook klinkt het misschien niet heel erg gentle maar de jongen is bang voor spinnen en dan echt bang. Als er al een klein spinnetje in zijn haar hangt tript hij helemaal en gaat als een idioot rondspringen om de spin uit zijn haar te krijgen.
    Allergieën: Geen, al heeft hij een hele lichtelijke vorm van hooikoorts maar niet hinderend.
    Sexualiteit: Biseksueel, Jake valt zowel op jongens als meisjes en vele mensen schrikken hierop af maar voor Jake is het de normaalste zaak van de wereld en als je hierop raar reageert sta je ook meteen op zijn haatlijst.
    Huisdieren: Geen, al houdt hij heel erg van wolven. Hij gaat iedere dag een keertje het bos in helemaal naar het hek toe, aan de andere kant van het hek bevind zich namelijk een wolf, één van de vele, hij bezoekt deze wolf iedere dag. Misschien kan hij het ook wel iets beter met deze wolf vinden omdat hij net als de wolf versterkte zintuigen heeft.
    Irritatiepuntjes: De jongen zelf heeft een hele erge hekel aan mensen die in het openbaar roken of naar rook uit hun mond stinken. Ook kan hij er niet tegen als mensen teveel zeuren, hij heeft ook nog andere zaken aan zijn hoofd dan alleen jouw gezeur, I mean duh. Wat je ook doet ga niet schreeuwen met deze jongen in je buurt, hij belooft je dat je een klap voor je hoofd krijgt als je te hard schreeuwt.
    Likes
    -Roken
    -Wolven
    -Alcohol (al mag hij dit nog niet)
    -Tatoeages
    -Regen
    -Buitenlucht
    -Chocolade
    -Muziek
    Dislikes
    -Haters
    -Katten
    -Spinnen
    -Sneeuw
    -Harde geluiden
    -Zwetende oksels (of ander lichaamsdelen)
    -Roddelen

    Relatie's
    Jo~ Jo is één van de weinig mensen in het kamp die Jake wel mag hij kan het goed met het meisje vinden, misschien ook wel omdat ze veel op elkaar lijken en hetzelfde implantaat hebben. Jo is een goede vriendin van Jake en hij is graag bij haar, misschien dat later nog wat gaat worden tussen de twee.
    Kristie~Jake weet niet precies wat er nou met dit meisje is, maar ze voelt heel erg vertrouwt voor hem en dus treedt hij nogal beschermend naar haar op, doe je haar pijn zal hij ervoor zorgen dat jij 5 keer zoveel pijn krijgt, hij ziet het meisje een beetje als zijn kleine zusje die hij altijd wou hebben maar nooit heeft gekregen. Als hij ziet dat je haar pijn doet kun je ervan uitgaan dat je zelf ook klappen krijgt.
    Foxy~Jake heeft met dit meisje ooit een one night stand gehad, een van zijn grootste vergissingen vind hijzelf. Hij kijkt het meisje nu eigenlijk niet meer aan omdat hij zich schaamt en haar eigenlijk toch best wel irritant vindt.
    Slava~Slava is een van de psychologen in het kamp wat er eigenlijk vrijwel meteen voor zorgt dat Jake haar niet aardig vindt. Ondanks dat passen de twee ook gewoon niet bij elkaar, Jake slaat er veel te snel op wat weer voor irritatie zorgt bij Slava. Ze kunnen het alles behalve goed met elkaar vinden ze hebben ooit hele erge ruzie gekregen daar werden toen best wat mensen in mee getrokken dus hebben ze ervoor gekozen elkaar volledig te negeren zodat dat nooit nog een keer hoefde te gebeuren.


    "Shall I ever be me again, shall this lion ever break out?

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 16:15 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mag ik de vrouw met kracht?

    Mag ik misschien als tweede rol een psycholoog(vrouw), als je twee rollen mag? :Y)


    Never grow up, it's a trap.

    GinnyWeasley8 schreef:
    Mag ik de vrouw met kracht?


    Fcourse

    DRAGONTRIBUTE schreef

    Mag ik misschien als tweede rol een psycholoog(vrouw), als je twee rollen mag? :Y)

    Ja dat mag (:. Leuk dat je nog een rol wil ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."