• En ze is super aardig, dus maak vooral even kennis met haar! Krullie is nog niet eens een maand user hier op Quizlet, dus ze kan wel een warm welkom gebruiken.




    Haha, jaja vandaag was mijn eerste meeting met Emma waarbij ze geen crewlid meer is en ik dus op moest letten geen geheime crew dingen tegen haar te zeggen 0.0 grapje Maar dat bleek geen probleem. We hebben zoveel gekletst dat we de tijd helemaal vergeten waren en hebben in de tussentijd Utrecht onveilig gemaakt, want dat is de place to be natuurlijk (wbw)
    We begonnen deze romantische date bij de Hema, want we hadden nog niet geluncht en dan is dat duidelijk dé plek om jezelf van voedsel te voorzien dat niet extreem duur is, heerlijk smaakt en niet extreem ongezond is. Daarnaast heeft Emma een prachtige blouse gekocht en jeugdherinneringen opgehaald door een nieuwe choker te kopen na weet ik veel hoeveel jaar en ikzelf heb een mooie donkergroene (dunne) trui. En we hebben veel lol gehad met Halloween spulletjes en mandarijnen gegeten.

    Dus, als jullie nog iemand zouden kunnen ontmoeten van Quizlet en je kan uit iedereen op de hele site kiezen, wie zou jij dan graag meeten? (Ik ga ervan uit dat jullie nu allemaal Emma antwoorden natuurlijk c; )


    Happy Birthday my Potter!

    Leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad!

    Eigenlijk zou ik echt iedereen willen meeten die ik ken/half ken/vaag bekend is/die graag naar een meeting komt. Het vervelende is alleen dat ik altijd vanalles van plan ben, maar vervolgens kom ik of te laat aanzetten met een idee/ik vergeet het/er gebeurd weer iets waardoor het niet lukt.
    Maar als ik echt een voorkeur moet geven, zou Erieka nog echt graag eens willen ontmoeten. Dat is zeker nog iemand die ik van mijn lijstje moet afstrepen. (:
    Ohja, en Femke (Felicious?), want bij de vorige Utrecht meeting heb ik haar nauwelijks gesproken en ik vind haar op het forum echt hilarisch.
    Oh, trouwens zou ik Evelien echt supergraag weer eens willen zien. Ik heb d'r bij de Eftelingmeeting echt heel erg gemist (al was ik even herenigd ;D ).
    Zo zie je, veel te veel mensen om op te noemen x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    dude ik ben amper ver
    maar ik kan wel langs veemarkt komen

    je gaat naar bimsem right? Wanneer is je school uit? xp


    droom verder dat ik helemaal naar scheppers ga komen hell nahhh. maaar yay.

    yas bimsem, klaar om 16:00 stipt en dan ja is het maar te zien hoe snel ik buiten ben.

    @Leah, sowieso enzo ^^

    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 7:20 ]


    Heaven is a place that we all have

    Tony schreef:
    Leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad!

    Eigenlijk zou ik echt iedereen willen meeten die ik ken/half ken/vaag bekend is/die graag naar een meeting komt. Het vervelende is alleen dat ik altijd vanalles van plan ben, maar vervolgens kom ik of te laat aanzetten met een idee/ik vergeet het/er gebeurd weer iets waardoor het niet lukt.
    Maar als ik echt een voorkeur moet geven, zou Erieka nog echt graag eens willen ontmoeten. Dat is zeker nog iemand die ik van mijn lijstje moet afstrepen. (:
    Ohja, en Femke (Felicious?), want bij de vorige Utrecht meeting heb ik haar nauwelijks gesproken en ik vind haar op het forum echt hilarisch.
    Oh, trouwens zou ik Evelien echt supergraag weer eens willen zien. Ik heb d'r bij de Eftelingmeeting echt heel erg gemist (al was ik even herenigd ;D ).
    Zo zie je, veel te veel mensen om op te noemen x'D


    Dat is zo lieef^^ hahaha. Dat vind ik echt heel leuk om te horen^^

    OT: Dat ziet er inderdaad echt mega gezellig uit^^ wat leuk^^

    Ik heb echt nog veel te veel mensen die ik wil ontmoeten. Ik zal later nog even een lijstje maken^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Pfoe, eerlijk gezegd heb ik toch zeker half het forum wel ontmoet. :')
    Ik wil Sileveth/Mandy heel graag een keertje zien. c;

    En Bailar/Erieka, Rhabditophora/Nikki en Saorsa/Lindsey. Niet omdat ik die zo goed ken, maar ze komen gewoon over als superleuke mensen. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben net wakker, vergeef me als ik mensen vergeet.

    Ik heb altijd al eens Jip en Inge willen ontmoeten, al weet ik niet of dat wederzijds is.:'D

    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 10:25 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Debbaut schreef:
    Leuk topic!*O*

    Ik zou heel graag Meaghan/Nerveusen Dries/Foundereens meeten. En Emma uiteraard.(;


    Ja ik wil jou ook nog steeds eens meeten! Misschien op PZ? Mijn stage is in december afgelopen, dus voor die tijd ben je nog van harte welkom! :)


    Ontopic: Die meeting klinkt heel erg gezellig!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    hmmmm.... de Hema is wel erg geliefd onder de Q meetings xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik had eigenlijk niet verwacht dat er nog mensen zijn die mij zouden willen ontmoeten. Idk, ik voel me kinda flabbergasted, in a good way tho


    26 - 02 - '16

    Thalitaaaaaa/Dreadful en Nikki/Thunderfvck <3

    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 11:07 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bailar schreef:
    Ik had eigenlijk niet verwacht dat er nog mensen zijn die mij zouden willen ontmoeten. Idk, ik voel me kinda flabbergasted, in a good way tho

    Guuurl, je bent gewoon een mysterie (;
    Omdat je nog niet veel mensen hebt ontmoet en dan is het exclusief dat iemand jou mag ontmoeten :Y)
    Ik daarintegen ben niet speciaal meer, ik kom namelijk toch wel, haha (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Klinkt als een heel leuke dag dat je hebt gehad!

    Rutger! :'D Haha nee goh, ik heb niet echt een lijstje. :Y)


    Ik wil een tuin vol egels

    Tony schreef:
    (...)
    Guuurl, je bent gewoon een mysterie (;
    Omdat je nog niet veel mensen hebt ontmoet en dan is het exclusief dat iemand jou mag ontmoeten :Y)
    Ik daarintegen ben niet speciaal meer, ik kom namelijk toch wel, haha (;


    Haha :3
    Ach, het grote probleem is geld. Ik kan 80% van de problemen in mijn leven oplossen met geld. Als ik meer geld zou hebben, niet zo blut was en niet zoveel pech had met dure dingen die stuk gingen, was ik vast wel naar meetings gegaan. Tijd is het probleem niet, sinds ik al een dikke maand thuiszit :/


    26 - 02 - '16

    Bailar schreef:
    (...)

    Haha :3
    Ach, het grote probleem is geld. Ik kan 80% van de problemen in mijn leven oplossen met geld. Als ik meer geld zou hebben, niet zo blut was en niet zoveel pech had met dure dingen die stuk gingen, was ik vast wel naar meetings gegaan. Tijd is het probleem niet, sinds ik al een dikke maand thuiszit :/

    Dat is echt ontiegelijk vervelend, ik weet het. Ik duim voor je dat je zo snel mogelijk een baan kan vinden! En anders kom ik wel eens langs (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Tony schreef:
    (...)
    Dat is echt ontiegelijk vervelend, ik weet het. Ik duim voor je dat je zo snel mogelijk een baan kan vinden! En anders kom ik wel eens langs (:


    Ik had laatst bijna wat, maar ze wilden niet eens de helft van mijn reiskosten vergoeden. Dat betekende dat, als ik daar wilde werken, ik 150 euro per maand neer moest leggen voor de reiskosten. Niet echt rendabel voor mij.


    26 - 02 - '16

    Klinkt als een leuke dag!

    Ik heb eigenlijk niet echt een lijstje, want mijn contacten waren de laatste tijd toch wel verwaterd. Het is tijd om weer eens wat op te halen :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer