• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn bus kwam gewoon niet. Wauw. Goed zo, QBuzz. (Y)

    // wat, ik heb een date met hem? Wanneer dat? :O

    [ bericht aangepast op 6 okt 2016 - 17:44 ]

    Artifices schreef:
    (...)


    Lalalalalalalalalala

    I feel charming
    Oh so charming
    It's alarming how charming I feel
    And so pretty that I hardly can believe I'm real

    Lalalalalalalalalalalalala

    Nog maar een paar weken tot schouwburgweek en dan de premiere van West Side Story omfg


    Happy Birthday my Potter!

    ik ben zestien en ik heb letterlijk nog niets bereikt in mijn leven

    dan heb je zo emma bale met haar zangcarrière en emma schrijvers als model lel


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Aaaaaaaand more lies.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Awh, mijn oma heeft me mijn neefje eindelijk laten zien. Maar dat had ze ook niet gedaan als ik haar niet riep om iets te bekijken.
    Nu wil ik er ook eentje (huil)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2016 - 18:50 ]

    Ik heb eindelijk een schrijfflow te pakken! Like, dit is voor het eerst in meer dan een jaar dat ik die flow heb zonder de input van een ander bij een RPG nodig te hebben. Ik ben aan het schrijven! Alleen! Whooeeee
    Maar waarom moet ik nou weer Josh gebruiken als hoofdpersoon. Ik bedoel, hij is perfect, maar dit gaat tegen mijn principes in :')

    Op zoek naar een bepaald artikel dat ooit in het AD heeft gestaan... Geen idee hoe ik dat ooit moet gaan vinden, maar het is echt even belangrijk voor me :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    And a big FUCK YOU to you too ^^'


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn leven staat stil

    En ik wil echt een tijd weg maar mijn verhalen...

    [ bericht aangepast op 6 okt 2016 - 19:13 ]


    Caution first, always.

    I love yuo


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik weet zeker dat ze gaan zeggen dat ik me niet zo aan moet stellen, maar meh :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb het voortdurend zo ontzettend koud de laatste tijd, bleh. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    when your date zegt dat hij gisteren met een meisje heeft gemuild :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn god, wat ben je toch een hypocriet rotwijf. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    he ik wil uitgaan zaterdag

    *herinnert zich dat ze geen vrienden heeft die uitgaan, of ook maar close to helemaal los kunnen gaan*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys