• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bloodborne schreef:
    Als ik nu ARK: Survival Evolved opstart, ben ik weer de komende paar maanden verslaafd.
    Worth it.

    Ik vond die niet zo heel leuk. Maar speelde ook in mijn eentje. Na 2 dagen was ik er zat van. Als jullie gaan spelen wil ik ook wel meedoen (:

    Kelly, je videokaart is iets met cijfers er in denk ik. Je kan dat opzoeken in een dxdiag, maar ik weet zo niet meer hoe je dat doet.

    ff opgezocht hoe het moest. als het goed is moet je je dxdiag opslaan en als je hem geopend hebt zoeken naar 'graphic' of 'geforce'. Zo vond ik de mijne tenminste.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 21:06 ]

    Dat was een erg leuke leesvoorstelling. Alleen jammer dat we er een essay van 1000 woorden over moeten schrijven. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    F4K3R schreef:
    (...)
    Ik vond die niet zo heel leuk. Maar speelde ook in mijn eentje. Na 2 dagen was ik er zat van. Als jullie gaan spelen wil ik ook wel meedoen (:

    Kelly, je videokaart is iets met cijfers er in denk ik. Je kan dat opzoeken in een dxdiag, maar ik weet zo niet meer hoe je dat doet.

    ff opgezocht hoe het moest. als het goed is moet je je dxdiag opslaan en als je hem geopend hebt zoeken naar 'graphic' of 'geforce'. Zo vond ik de mijne tenminste.

    Oh pff ik ga die moeite niet doen hoor :W
    Ik download het wel en zie wel en anders gooi ik de graphics helemaal omlaag xd


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mentys schreef:
    Wauw wat heb ik nu weer fout gedaan?

    Sommige mensen hebben echt het brein van een aardappel.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    F4K3R schreef:
    (...)
    Ik vond die niet zo heel leuk. Maar speelde ook in mijn eentje. Na 2 dagen was ik er zat van. Als jullie gaan spelen wil ik ook wel meedoen (:

    Kelly, je videokaart is iets met cijfers er in denk ik. Je kan dat opzoeken in een dxdiag, maar ik weet zo niet meer hoe je dat doet.

    ff opgezocht hoe het moest. als het goed is moet je je dxdiag opslaan en als je hem geopend hebt zoeken naar 'graphic' of 'geforce'. Zo vond ik de mijne tenminste.


    Persoonlijk vind ik ARK echt geweldig om met meerdere mensen te spelen. Ik heb er meer dan 1000 uur inzitten en weet eigenlijk altijd wel wat te doen, maar in je eentje is het vreselijk saai, daar geef ik je helemaal gelijk in (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Persoonlijk vind ik ARK echt geweldig om met meerdere mensen te spelen. Ik heb er meer dan 1000 uur inzitten en weet eigenlijk altijd wel wat te doen, maar in je eentje is het vreselijk saai, daar geef ik je helemaal gelijk in (:


    Let's form a tribe with the 3 of us ^^


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik vind ziek thuisblijven echt zo kut, want sowieso het ziek zijn suckt. Ik mis vakken. Ik mis mijn pauze groepje en ugjjjsjsjfkalfos.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    AiLaikHeda schreef:
    (...)

    Let's form a tribe with the 3 of us ^^


    Yes! Us against the Dino's! (wbw)
    Ik maak even een topic aan om te kijken of er andere mensen geïnteresseerd zijn :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    lol, hoe is het mogelijk om met deze pijn te slapen. Ik weet dat ik morgenochtend toch nog steeds ziek zal zijn, want zelfs men vader zei al dat ik men wekker niet hoef te zitten, maar ik kan er niet tegen hmpf


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Sommige mensen houden echt de meest lange, onnodige toespraken en speeches tegen 'vrienden'. Wat is er gebeurd met simpel "ik geef om je" en "ik hou van je".

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 21:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    In de stress raken door iets heel onschuldigs - goed bezig Shania, goed bezig.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    AiLaikHeda schreef:
    (...)
    Oh pff ik ga die moeite niet doen hoor :W
    Ik download het wel en zie wel en anders gooi ik de graphics helemaal omlaag xd


    Volgens mij kan je het ook gewoon zien als je Ccleaner hebt. 8D Dan staan het gewoon bovenaan.


    Your make-up is terrible

    "Pam, mam, waarom hebben jullie eigenlijk geen contact meer met Tonno en Iris?"
    "Ja, dat komt door de verjaardagen en zo."
    "Nodigden ze jullie niet meer uit?"
    "Nee, ze nodigden ons juist wel uit."

    Mijn ouders hebben echt een hekel aan sociale activiteiten


    i put the fun in funeral

    Pls love me.


    Your make-up is terrible