• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jurassic schreef:
    Mijn leven staat stil

    En ik wil echt een tijd weg maar mijn verhalen...


    Relatable.

    En gewoon doen, het is niet erg als het stilstaat. Desnoods zet je het toch gewoon ergens anders voort (:

    Ik snap dat iedereen het druk heeft en zo, maar er komen van de dertig uitgenodigde maar like tien mensen... Ik had wel verwacht dat niet iedereen zou komen, maar dit is wel een beetje absurd. Ik zou zeggen "het is gewoon een onhandige datum", maar het gaat elk jaar zo. Vorig jaar kwamen er zes mensen van de dertig mensen die ik uitgenodigden en kort gezegd voelt dat nogal kut. Ik wil gewoon graag mijn verjaardag met jullie vieren, mag dat? Of ben ik zo onbelangrijk dat het het niet waard is om die avond uit te trekken voor iets waar ik al twee maanden mee bezig ben?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DoII schreef:
    Ik snap dat iedereen het druk heeft en zo, maar er komen van de dertig uitgenodigde maar like tien mensen... Ik had wel verwacht dat niet iedereen zou komen, maar dit is wel een beetje absurd. Ik zou zeggen "het is gewoon een onhandige datum", maar het gaat elk jaar zo. Vorig jaar kwamen er zes mensen van de dertig mensen die ik uitgenodigden en kort gezegd voelt dat nogal kut. Ik wil gewoon graag mijn verjaardag met jullie vieren, mag dat? Of ben ik zo onbelangrijk dat het het niet waard is om die avond uit te trekken voor iets waar ik al twee maanden mee bezig ben?



    Happy Birthday my Potter!

    DoII schreef:
    Ik snap dat iedereen het druk heeft en zo, maar er komen van de dertig uitgenodigde maar like tien mensen... Ik had wel verwacht dat niet iedereen zou komen, maar dit is wel een beetje absurd. Ik zou zeggen "het is gewoon een onhandige datum", maar het gaat elk jaar zo. Vorig jaar kwamen er zes mensen van de dertig mensen die ik uitgenodigden en kort gezegd voelt dat nogal kut. Ik wil gewoon graag mijn verjaardag met jullie vieren, mag dat? Of ben ik zo onbelangrijk dat het het niet waard is om die avond uit te trekken voor iets waar ik al twee maanden mee bezig ben?


    Dat heb ik bij het meeste dat ik organiseer, als ik het al niet moet af lasten omdat er gewoon niemand komt. :/ De enige uitzondering is mijn Halloweenfeestje van vorig jaar, maar het ziet er naar uit dat dit jaar weer hetzelfde verhaal gaat worden als normaal.


    Your make-up is terrible

    Internet, stop met haperen. Anathema is geen nummer dat je mag onderbreken potverdorie.

    Dat moment dat je - je ziek voelt maar niemand tijd voor je heeft


    26 - 02 - '16

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Dat heb ik bij het meeste dat ik organiseer, als ik het al niet moet af lasten omdat er gewoon niemand komt. :/ De enige uitzondering is mijn Halloweenfeestje van vorig jaar, maar het ziet er naar uit dat dit jaar weer hetzelfde verhaal gaat worden als normaal.

    Ik kom c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wat een onzin

    Devinsport schreef:
    (...)


    Mweh. At least you are there c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Thunderfvck schreef:
    Voor de mensen die het leuk vinden, koop nu voor 2 euro 'frozen blonde' haarverf bij de Big Bazar. Het is zilver/grijs.


    Mijn haar is hartstikke dood, helaas


    26 - 02 - '16

    DoII schreef:
    Ik snap dat iedereen het druk heeft en zo, maar er komen van de dertig uitgenodigde maar like tien mensen... Ik had wel verwacht dat niet iedereen zou komen, maar dit is wel een beetje absurd. Ik zou zeggen "het is gewoon een onhandige datum", maar het gaat elk jaar zo. Vorig jaar kwamen er zes mensen van de dertig mensen die ik uitgenodigden en kort gezegd voelt dat nogal kut. Ik wil gewoon graag mijn verjaardag met jullie vieren, mag dat? Of ben ik zo onbelangrijk dat het het niet waard is om die avond uit te trekken voor iets waar ik al twee maanden mee bezig ben?


    Ik ben op mobiel, maar big hugs. I know how it feels.
    <3


    OTOFT: secret millionaire is een mooi programma. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bailar schreef:
    (...)

    Mijn haar is hartstikke dood, helaas


    Mijne ook, maar ik laat me er niet door tegenhouden. 8D

    DoII schreef:
    (...)
    Ik kom c:


    Echt? ;o


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Echt? ;o


    Dat van mij pluist helemaal enz :/


    26 - 02 - '16

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Echt? ;o

    yup haha, het staat al een maand in mijn agenda of zo, ik moet het alleen nog eventjes omzetten op fb


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Dat heb ik bij het meeste dat ik organiseer, als ik het al niet moet af lasten omdat er gewoon niemand komt. :/ De enige uitzondering is mijn Halloweenfeestje van vorig jaar, maar het ziet er naar uit dat dit jaar weer hetzelfde verhaal gaat worden als normaal.


    Ik moet kijken of ik het ga redden om 3 dingen in 1 dag/avond te proppen. Het is echt om te huilen hoeveel mensen dingen op die datum plannen opeens en twee dingen stonden er al. Jouw feestje is het derde en er is zelfs nog een vierde ding dat ik maar meteen heb afgezegd want dat gaat hem sws niet worden :/

    DoII schreef:
    (...)
    Mweh. At least you are there c:


    Zolang ik niet doodziek ben en enkel lig te kotsen, doe ik altijd mijn uiterste best om overal heen te gaan. Het is soms niet haalbaar though en dan voel ik mij heel schuldig. Maar dit is sws haalbaar zolang ik gewoon de auto heb en die heb ik. Dus horror Elsa is present c:


    Happy Birthday my Potter!