• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Volgens mij heb ik de griep. Meh


    26 - 02 - '16

    can i fucking hit you with a fucking chair

    WAT BEGRIJP JIJ FUCKING NIET AAN FUCK NIET MET DE DATE(S) VAN JE VRIENDINNEN


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Bailar schreef:
    (...)

    Dat van mij pluist helemaal enz :/


    Mijne ook, haha. Idc, ik wil fancy haar. Het werd wel minder toen ik mijn haar alleen waste met low shampoo van Yves Rocher, de kleur bleef er ook beter inzitten.

    DoII schreef:
    (...)
    yup haha, het staat al een maand in mijn agenda of zo, ik moet het alleen nog eventjes omzetten op fb


    Dat is echt heel gaaf! ;3 Ha, stiekem fangirl ik een beetje omdat zo'n cool persoon naar mijn feestje komt.

    Devinsport schreef:
    (...)

    Ik moet kijken of ik het ga redden om 3 dingen in 1 dag/avond te proppen. Het is echt om te huilen hoeveel mensen dingen op die datum plannen opeens en twee dingen stonden er al. Jouw feestje is het derde en er is zelfs nog een vierde ding dat ik maar meteen heb afgezegd want dat gaat hem sws niet worden :/


    Damn Anna, je moet echt niet teveel doen hoor. Zeker niet als je zo'n lange tijd ziek bent geweest.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Damn Anna, je moet echt niet teveel doen hoor. Zeker niet als je zo'n lange tijd ziek bent geweest.


    Ik heb nu zo'n silver shampoo van Ivy ofzoiets. M'n haar leek net stro toen ik het gebruikte. Nu doe ik er conditioner bij.

    // Fucking asshole. "Ik ben er altijd voor je" my ass. Ik lig ziek op bed en je kan de moeite nog niet nemen te bellen.


    26 - 02 - '16

    Ik vraag me af of ik mijn haar nu al kan verven, of dat ik het eerst weer moet bleken...


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Damn Anna, je moet echt niet teveel doen hoor. Zeker niet als je zo'n lange tijd ziek bent geweest.

    Ik ben helemaal niet cool ;o but thanks hahaha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil ook mijn haar verven! D:

    Ik raak gewoon alles kwijt ):


    26 - 02 - '16

    Metamorphoses schreef:
    can i fucking hit you with a fucking chair

    WAT BEGRIJP JIJ FUCKING NIET AAN FUCK NIET MET DE DATE(S) VAN JE VRIENDINNEN


    zoek betere vriendinnen


    i put the fun in funeral

    DoII schreef:
    (...)
    Ik ben helemaal niet cool ;o but thanks hahaha


    Jaweeeeeel.


    Your make-up is terrible

    oké we weten allemaal dat je knap bent en dat weet je zelf ook wel goed genoeg

    ik heb het je fucking gisterenavond gezegd dat simon x qing niets ging worden, maar dan moet je fucking niet meteen op hem zitten en het er dan nog eens inwrijven
    das gewoon rude af en dat noemt zich dan een vriendin
    ben je achterlijk of zo ik heb ook nog gevoelens he niet de hele wereld draait om jou


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wilde spontaan eens wafels maken maar kom tot de gruwelijke ontdekking dat alle eieren op zijn.
    Mijn broer vindt het blijkbaar gezond om 8 eieren op een dag te eten.

    Uugh. Ik wil om half negen's avonds (eigenlijk zelfs al eerder) naar bed. Sta rond half acht op en ga weer twee uur pitten tot drie uur zodra de honden zijn gedaan. Dit is toch niet normaal meer? D: ik ben ook gewoon echt moe. :c

    [ bericht aangepast op 6 okt 2016 - 20:38 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Uugh. Ik wil om half negen's avonds (eigenlijk zelfs al eerder) naar bed. Sta rond half acht op en ga weer twee uur pitten tot drie uur zodra de honden zijn gedaan. Dit is toch niet normaal meer? D: ik ben ook gewoon echt moe. :c


    Heb je al bloed laten afnemen? Klinkt heel erg als pfeiffer namelijk.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Zo belangrijk ben ik toch.. thanks..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]