• Na aanleiding van dit topic, leek het sommigen leuk om er een spel van te maken! ^^

    Raad welke film er wordt uitgebeeld en maak dan zelf het volgende raadsel! Dit kan met papier, potloden, paint of photoshop - het maakt niet uit, zolang het maar een beetje zichtbaar is. Zorg dat je zo weinig mogelijk details gebruikt!

    Regeltjes:
    - Zorg dat je zo snel mogelijk de juiste winnaar aanwijst;
    - Is er binnen 24 uur nog geen nieuw raadsel gemaakt door de winnaar, dan mag je er zelf eentje maken;
    - Zowel films als series zijn toegestaan.

    Ik begin wel:

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 14:23 ]

    Annabelle?

    Het lijkt echt op iets horrorachtigs :'D

    [ bericht aangepast op 6 okt 2016 - 12:04 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is een ei en bacon, maar geen idee welke film haha

    Haha, nee het is van verre een horror. :'D Maar het zag er misschien wel uit als een enge clown. xP

    Het is inderdaad ei en bacon. :p Het komt uit een scene, dus staat niet op de filmposter of zo.


    Ik wil een tuin vol egels

    Mulan dan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    Mulan dan?

    Juist! :Y) Dat blauw-paars ding in het midden stelt die krekel voor. :'P


    Ik wil een tuin vol egels

    Heb ik wat geraden, zit ik op mijn mobiel :'D Ik ga zo proberen wat te bedenken en posten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het wordt wel heel erg lastig als we dingen gaan bedenken aan de hand van scènes. Kunnen we niet beter onze afbeeldingen baseren op de echte filmposters?

    Sorry sorry sorry! Ik ben in slaap gevallen op het moment dat ik die tekening wilde maken. Ik ga het nu wel even snel doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Skrivbar schreef:
    Het wordt wel heel erg lastig als we dingen gaan bedenken aan de hand van scènes. Kunnen we niet beter onze afbeeldingen baseren op de echte filmposters?


    Als her ver herkenbare scènes zijn kan het wel denk ik

    Skrivbar schreef:
    Het wordt wel heel erg lastig als we dingen gaan bedenken aan de hand van scènes. Kunnen we niet beter onze afbeeldingen baseren op de echte filmposters?

    Nah je kunt op een gegeven moment toch ook wel tips gaan geven als het te lang duurt?


    Het is even heel snel getekend :'D

    [ bericht aangepast op 6 okt 2016 - 16:35 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Niemand?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet het niet, haha. Is het een cover of een scene? Want dat weet ik nu ook niet meer door die ene die er tussendoor kwam.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AiLaikHeda schreef:
    Ik weet het niet, haha. Is het een cover of een scene? Want dat weet ik nu ook niet meer door die ene die er tussendoor kwam.

    Een beetje van beiden denk ik zo :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Doet me denken aan een boek van Stephen King maar dunno de titel en dunno of ie verfilmd is lol.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •