• Na aanleiding van dit topic, leek het sommigen leuk om er een spel van te maken! ^^

    Raad welke film er wordt uitgebeeld en maak dan zelf het volgende raadsel! Dit kan met papier, potloden, paint of photoshop - het maakt niet uit, zolang het maar een beetje zichtbaar is. Zorg dat je zo weinig mogelijk details gebruikt!

    Regeltjes:
    - Zorg dat je zo snel mogelijk de juiste winnaar aanwijst;
    - Is er binnen 24 uur nog geen nieuw raadsel gemaakt door de winnaar, dan mag je er zelf eentje maken;
    - Zowel films als series zijn toegestaan.

    Ik begin wel:

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 14:23 ]

    Gaat het specifiek om de motorola als mobiel


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gibbs schreef:
    Doet me denken aan een boek van Stephen King maar dunno de titel en dunno of ie verfilmd is lol.

    Mobiel? XD Love that book, maar het is niet verfilmd denk ik :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Taken?

    Neee, allemaal fout :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Phonebooth?

    [ bericht aangepast op 6 okt 2016 - 22:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Skrivbar schreef:
    Het wordt wel heel erg lastig als we dingen gaan bedenken aan de hand van scènes. Kunnen we niet beter onze afbeeldingen baseren op de echte filmposters?

    Als je iets herkenbaars pakt, dan lukt het wel. De tekening van p.6 met het rode mannetje was ook een scene uit de film en die wist ik meteen.


    OT: Hm, ik zou niet weten welke film dat is.


    Ik wil een tuin vol egels

    Back to the future?

    The Call?


    Mhm?

    App? Idk haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nee, ook allemaal fout.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Moeilijk dit...

    [ bericht aangepast op 7 okt 2016 - 20:40 ]


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Niemand heeft een idee ervan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien kan je het genre geven?


    Mhm?

    Het is in iedergeval geen romantiek :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    The social network?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."