• Ik wil graag meer verschillende stories lezen.
    Ik vind fanfictions leuk (vooral One Direction) Maar ik lees ook andere stories, dus al je een leuke story hebt, en je denkt dat ik hem ook leuk vind, reageer.

    En het zou natuurlijk helemaal leuk zijn als jullie mijn story zouden lezen. :)
    Hij staat op m'n profiel

    XX


    .

    I had the chance. ~ Niall Horan

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 0:37 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Serendipity - One Direction

    “When love feels like magic, it's called Destiny. When destiny has a sense of humor, It's called Serendipity”



    “Just have faith.” she said “Faith in what?” he didn’t understand what she was saying. “Destiny.” she looked at him and a smile appeared on her face. A smile he loved so much.


    A Boulevard Production
    Featuring One Direction
    Lovestory about Niall Horan
    Starts: 19/08/2011






    &

    Lovely -



    "You're like a star, only for my eyes to see, never for my hands to hold."

    Nothing's what it looks like.


    An Unusual & Boulevard production

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 1:06 ]


    Live life limitless.


    "You didn't give me a change to tell you..." - HES
    "I'm scared." - LWT
    "It's cold outside." - ZJM
    "We can't just turn back time." - LJP
    "It's too late." - NJH

    Vanilla Twilight • One Direction


    Gestart op 28.12.11 ||
    Romantiek
    © Famine


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Little Bird | Zayn Malik


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.


    Last Friday night
    Yeah we danced on tabletops
    And we drank too many shots
    Think we kissed but I forgot
    Last Friday night
    Yeah we maxed our credit cards
    And got kicked out of the bar
    So we hit the boulevard
    Last Friday night
    We went streaking in the park
    Skinny dipping in the dark
    Then had a menage a trois
    Last Friday night
    Yeah I think we broke the law
    Always say we're gonna stop



    • Written by Riverfire
    • One Direction doesn't exist
    • Contains foul language.
    • Written in Dutch, spoken in Dutch
    • Proloog by 20 abo's.
    Soundtrack
    Trailer
    • Start: 10'02'2012
    .


    Acht jongeren beleven het perfecte leven dat je als 18-jarige maar kunt hebben. Seks, drank en feestjes, maar niet alles lijkt perfect. Ze verzwijgen hun problemen voor elkaar. Blijft hun leven perfect of zullen ruzies en irritatie alles overnemen?


    Klik voor de story!


    Just keep your head up. Stick on the ice.


    'I did believe in Fairies. I did, I did...'
    ________________________________________________________
    De cover is gemaakt door Scrooge, dankjewel (:
    _________________________________________________________

    Waar het ongeveer over gaat:
    Er is een hoop veranderd in nooitgedachtland sinds Wendy's dood. Haar kinderen vertellen het verhaal door aan hun eigen kinderen. Er is echter een iemand tot wie het verhaal niet meer doordringt. Ze wil Peter Pan zelf zien, anders gelooft ze het niet. Haar moeder doet haar grootste best om haar in elfjes, nooitgedachtland en in Peter Pan te laten geloven. Ze wil het verhaal keer op keer niet horen en besluit bijna weg te lopen. Tot er op een avond iets gebeurt dat niemand verwacht..


    26 - 02 - '16



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?



    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    I'm Just Beautiful Me || Zayn J. Malik
    Look on my profile


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis





    Het was een koude winterdag zoals alle andere. Begindecember, sneeuw op de daken en een dun laagje ijs op het meertje om de hoek. Het was nooit anders geweest, ik was het wel gewend en hield van geluid van knarsend ijs wanneer je een poging waagde om te kijken of het al sterk genoeg was, om daarna naar binnen te gaan en je vol te proppen met marshmallows en een hete mok chocolademelk voor de openhaard. Een heerlijk dik boek in je handen en jezelf in een dikke laag dekens gepropt, aangezien je weer eens je handschoenen vergeten was mee naar buiten te nemen. Iedereen herkent het waarschijnlijk wel, toch? >>>


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    http://www.quizlet.nl/stories/70272/battle-of-the-heart/

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 17:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ben 5 fanfics aan het schrijven, misschien dat je daar een leuke bij vind zitten:X


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you




    My live would suck without you, Harry! [Drarry]

    Er is weer een jaar voorbij, en Harry moet alleen zijn laaste jaar Zweinstein opnieuw doen. Dit keer zijn Ron en Hermelien er niet bij, want Hermelien is zwanger geworden.
    En met Ginny kan Harry niet meer opschieten, want ze is nogsteed woedend op Harry.
    Maar dan ontdenkt Harry dat Draco ook op Zweinstein rondloopt, en blijkt dat vreselijke jaar toch niet zo erg te zijn...


    #Volledig nederlands geschreven
    #Weinig 16+ stukken
    #Humor gegarandeerd
    #Net begonnen
    #Don't like Drarry? Just try!





    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    Kijk maar of je het iets vindt (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)



    They asked us to write a book.
    'Oke.'


    |One Direction.
    NJH & ©iheartNarry
    |start: Januari.
    |Liam Payne & Zayn Malik.
    |Larry Stylinson.



    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.