Ariël Sparrow The Pirate
"Who can I Trust?"
"My Head's Under Water, but I'm Breathing Fine..."
Clothes
Opeens viel Damian door zijn knieen bewusteloos op de grond. Ik knielde meteen naast hem neer, "Damian?" vraag ik. Ik sta op als die man, volgens mij de vader van Jo, hem hardhandig vastpakt en meeneemt. Ik volg hem, geen idee of hij me had opgemerkt, naar een soort bibliotheek. Wat moesten we hier? Er verscheen ook nog een man die waarschijnlijk Hades heet. Oh ja, die gast... Nors bleef ik de man aanstaren.
Jo Mari Gold The Dark Angel
"She is 10% Luck, 20% Skill..."
"15% Concentrated Power of Will... 5% Pleasure, 70% Pain... And a 100% Reason to Remember the Name..."
Shirt | Jeans and Shoes | Choker
The Dark One grijnsde en knipte zijn vingers hierdoor zakte Damian door zijn benen en viel bewusteloos op de grond, meteen keek ik naar achter. 'Jullie drieetjes zijn braaf, zo niet gaan jullie gezellig mee naar de martelkamer.' ik kijk naar de personen in de cel, "Succes..." zeg ik nog 'Kom,' ik draai me rustig om, dat was voor mij bedoelt. 'Voordat ik onze vriend onder handen neem wil ik eerst weten of onze gast er nog is.' ik volg Rumple naar de bib waar hij Damian hardhandig op de bank gooide en Ariël half achter me kwam staan. 'Hades! Hades, ben je nog hier?' oh, hij heeft een bezoekje gehad van Hades...?
"Rustig Dark One." opeens verscheen de man, Hades, en kijkt naar Damian "Hij doet me aan iemand denken... Killian Jones Hook." zegt hij met een lach. "Een oud bekende van mij. Het was wel een irritant mannetje zeg. Let goed op die Damian Jones. Waarschijnlijk net zo erg als zijn vader." Oh, nou ik had hem anders wel mee kunnen krijgen "Goed aangepakt. Ik geef je een 8. Ik zou die kat in een kooitje hebben gedaan en betoverd dat ze een kat zou blijven en misschien zelfs gegeven hebben aan Cerberus." een 8 voor mijn werk, dat is best goed! Yay...
Ik sla mijn handen om mijn buik, "Wat doet hij hier?" vraag ik aan mijn vader. Er waren trouwens heel veel vragen die ik me afvroeg maar ik stelde ze maar niet, "En kan ik nog iets doen...?"
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]