Ariël Sparrow The Pirate
"Who can I Trust?"
"My Head's Under Water, but I'm Breathing Fine..."
Clothes
'Ja, er zijn wel wat plekken hier waar je dat kan doen.' ik knik even, oké.... 'Deze flesje heb ik ooit eens van Rumplestiltksin gestolen...' Rumple, dat was de vader van Jo... Maar hij was toch heel erg gevaarlijk? Steelt hij van gevaarlijke mensen? Waarom had ik dat niet verwacht? 'Alleen hij weet nog niet dat ik hem heb.' ik grijns, sneaky!
'Ik heb er eigenlijk niet zoveel aan, maar jij misschien wel...' hij schoof het flesje naar mij toe, ik keek Damian verbaasd aan, echt? Wou hij iets aan me geven? 'Ik wil deze aan je geven, als bewijs van mijn vriendschap.' ik glimlach en pak het flesje vast, wat kon je ermee doen? Ach wel lief, "Dankje..." zeg ik langzaam. Ik bekeek het flesje, "Wat kan je ermee doen?" op dat moment zie ik Jo het winkeltje inkomen en gaat naast Damian zitten, wat?
Jo Mari Gold The Dark Angel
"She is 10% Luck, 20% Skill..."
"15% Concentrated Power of Will... 5% Pleasure, 70% Pain... And a 100% Reason to Remember the Name..."
Shirt | Jeans and Shoes | Choker
The Dark One keek op van het boek en gooide die boek aan de kant, ik kneep mijn ogen dicht, had ik iets fout gezegd? 'Je bent briljant! je bent briljant zeg ik je!' langzaam opende ik mijn ogen, meende hij dit? Meende hij dit echt? 'Mythische wezens, legendes en goden.' las hij zacht voor en bladerde wat door het boek heen... 'Ik heb het, alle informatie die ik over hem moet weten.' een zucht van opluchting verlaat mijn mond, ik had niets fout gedaan...
'Wil je iets voor me doen?' ik kijk The Dark One afwachtend aan, wat wou hij? 'Een of andere zoon van captain Hook.' zijn blik ging meteen naar kwaadaardig wat me deed afschrikken, 'Heeft iets belangrijks van mij gestolen, wil je hem en die flesje hier heen mee nemen?' ik knik, "Is goed..." zeg ik zacht, "Ruim jij hier even op?" ik kijk naar de boeken en de rommel, normaal gezien hoor ik hem niet te commanderen maar nu moest het toch echt even. Ik wacht niet op zijn antwoord en verdwijn net voor The Granny's. Ik loop naar binnen en zie die jongen zitten, Damian was de zoon van Hook. Geen idee of hij mij kent, hij zit daar met Ariël? Wat? Ik loop naar ze toe en ga naast Damian zitten, "Heb je even?" sis ik naar hem, als hij niet mee wou gaan ontvoerde ik hem wel, en Ariël ook meteen maar mee.
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]