• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Lolicia schreef:
    (...)
    Dat doet me echt denken aan iets bij de uitverkoop van V&D. Ze zeggen altijd dat we respect aan de ouderen moeten geven, maar ze krijgen geen respect van me als ze dat niet eens bij mij doen. En dan altijd zeiken dat het 'de jeugd van tegenwoordig is', maar ondertussen zijn de meeste asociale interacties die ik heb gehad van ouderen geweest.


    Ja precies. Ik voelde me echt ontdaan, omdat ik niet wist wat ik nou verkeerd heb gedaan. Waar had ik dat aan verdiend? :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Ja precies. Ik voelde me echt ontdaan, omdat ik niet wist wat ik nou verkeerd heb gedaan. Waar had ik dat aan verdiend? :c

    Nergens aan! Ik heb het ook weleens gewoon gevraagd bij ouderen die ik kende wat ik verkeerd gedaan had (iets in die trant e.d.), maar dan is het meteen zo'n rotantwoord als 'jij weet echt niks van de wereld he', en dan denk ik: wtf heeft dat daarmee te maken? :8 Dat was echt geheel uit de logica.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En dan kom je erachter dat je morgen ook vrij hebt, waardoor je deze week dus opeens alleen vrijdag een hoorcollege hebt, waarvoor het huiswerk extreem makkelijk is, omdat je een beta bent en een beta vak volgt dat bedoeld is voor alfa mensen. Wauw. Dus, nog langer vakantie yay.


    Happy Birthday my Potter!

    Heel subtiel, mam. Ik heb net te horen gekregen dat ik ontslagen ben, moet de klap daarvan nog verwerken, maar dat moet allemaal opzij gezet want jouw haar moet nog geverfd worden. Dankjewel.


    26 - 02 - '16

    Mijn beste vriendin is echt ultimate bae


    i put the fun in funeral

    * kookt wat meer met het idee morgen ook nog ervan te kunnen eten *

    * eet alles op een avond *

    Sorry, maar ik kan te goed koken :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ugh, gelukkig ben je weer weg.


    Your make-up is terrible

    Ik wil echt huilen en slapen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mensen die de PVV gaan vergelijken met ISIS...

    Zo, alle Halloweenuitnodigingen ook weer verstuurd. Nu maar hopen dat ik niemand vergeten ben.


    Your make-up is terrible

    Nog maar één hoofdstuk gelezen en dit boek is echt da bomb dot com????
    this is amazing everyone should read this


    i put the fun in funeral

    Waarom kan ik nou gewoon geen keuzes maken? Ik wil echt heel graag maar ook weer niet en UGH IK WEET HET NIET!!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Friggin vier cijfers verdiend deze maand, terwijl ik maar bij één baantje echt moeite heb gedaan :x

    OhmygodOhmygodOhmygodOhmygodOhmygodOhmygodOhmygodOhmygod
    IK BEN RIJK, RIJK, RIJK.


    Deep inside, I've never felt alive







    Meh, ik wil niks. Helemaal niks. Gewoon slapend rijk worden en slapen en slapen en slapen. :C


    Why am I feeling so insecure? Ohja, omdat ik een nietsnut ben. A failure. Nothing. Never good enough. Sigh. :/

    [ bericht aangepast op 6 sep 2016 - 19:56 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    We zijn op het punt gekomen waarop ik nu thuiskom en braaf mijn huiswerk doe tot ik omval en aan het einde van de dag eigenlijk al geen zin meer heb om te internetten

    Volgens mij ben ik aan het Opgroeien met een hoofdletter, whoah


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.