• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I'm a failure by design.

    Kanniewachtenkanniewachtenkanniewachtenkanniewachtenkanniewachtenkanniewachtenkanniewachten.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ugh wat haat ik ruzie.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Godver dit doet echt te veel pijn..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik verkoop mijn laptop, een i5, voor 80 euro. Hij is niet zo heel snel meer, maar de accu gaat nog wel een uur mee zonder besparing.


    Hmm, dat klinkt voor nu wel goed, aangezien ik nog moet sparen voor een betere. Heb je misschien een linkje naar een 'nieuwe' versie, zodat ik de specs even kan bekijken? (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    oh my LORD wat is dit lekkeeerr :9~:9~
    THERE IS MORE? GIMMEEEEEE

    [ bericht aangepast op 7 sep 2016 - 21:02 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Lang geleden dat ik zo hard gelachen heb met een tv-programma.


    <3

    I fucking hate this...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Recherche schreef:
    Kanniewachtenkanniewachtenkanniewachtenkanniewachtenkanniewachtenkanniewachtenkanniewachten.

    Het duurt echt lang. Zeg gewoon of het mag of niet. Zo moeilijk is dat niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I feel so horrible, I'm a burden and a failure by design

    Die 20 jaar South Park reclame lol :')

    [ bericht aangepast op 7 sep 2016 - 21:19 ]

    Filosofem schreef:
    (...)

    Hmm, dat klinkt voor nu wel goed, aangezien ik nog moet sparen voor een betere. Heb je misschien een linkje naar een 'nieuwe' versie, zodat ik de specs even kan bekijken? (:


    Yes, natuurlijk. Google is een beetje gemeen, tho. Ik kan alleen dezelfde laptop vinden, maar dan met een i3. Dit is de enige goede die ik kan vinden, maar hij heeft alleen geen bluetooth zoals daar staa0, de rest klopt welt. Op de Dell website staat hij ook niet meer.

    De laptop is 3,5 jaar oud en sommige letters zijn van het toetsenbord gesleten (dat krijg je als je met lange nagels typt).

    [ bericht aangepast op 7 sep 2016 - 21:21 ]


    Your make-up is terrible

    You fight me,
    Flat on my lonely face
    I fell
    Fighting till the end
    To live well


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Never again.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ja hoor, als ik een keer lol heb moet ik mijn bek maar houden omdat jullie televisie willen kijken.

    Hoe pest ik iemand weg, stap 1.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    26 - 02 - '16