Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
soms wil ik gewoon niet meer
ik heb teveel emotie gekregen en het vloeit continue uit me
of ik ben gillend enthousiast of mijn binnenste vult zich met oneindig verdriet
Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.
Eigenlijk lijkt het me heel fijn om minder prikkels, tics en gedachten te gaan hebben, maar wat als ik stop met die medicatie na een tijdje, gaat het dan niet erger worden? Halp.
Morgen ga ik het drankje halen namelijk, ik krijg een drinkbaar medicijn, lol. Tja, dat heb je als je geen pillen kunt slikken, moet je het gaan drinken xd
En daar gaan we weer: Paniek, want ik las de bijsluiter op internet en ik las ervaringen van anderen die 9 van de 10 keer negatief zijn. Maar die mensen zitten allemaal op 2 mg en ik start op 0.25 en mag maximaal 1mg. Maar alsnog. Paniekpaniek want morgen begin ik. Godver. Maar ik heb al afgesproken met mezelf, een maand en dan beslissen. Je kunt het wel. Echt. En anders ga je over op die ene die je eerst zou krijgen, want dat mag denk ik wel van je psychiater. Blup.
Was het het waard om dit hoofdstuk te schrijven en daardoor nog maar 6 uur kunnen slapen? Ja, helemaal. Holy moly, wat ben ik weer trots op mezelf en mijn schrijfkunsten. Alleen jammer dat niemand mijn beste hoofdstukken nooit te lezen krijgt.