• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    FINALLY


    Deep inside, I've never felt alive

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Ik heb dezelfde struggle en ik weet ook nog niet goed waarin to be honest, al heb ik wel wat ideetjes ;3


    Ik wil eigenlijk Thunderfvck, maar dat is niet toegestaan denk ik. :'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik wil eigenlijk Thunderfvck, maar dat is niet toegestaan denk ik. :'D


    Hahahahah ;3
    Die rijmt op een oude van mij (Thunderstruck) :W

    Ik ben helemaal fan van een liedje, maar ik ben zo bang dat mijn namen gejat worden als ik ze hier neerzet D:


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Hahahahah ;3
    Die rijmt op een oude van mij (Thunderstruck) :W

    Ik ben helemaal fan van een liedje, maar ik ben zo bang dat mijn namen gejat worden als ik ze hier neerzet D:


    Yeah, zou ik ook niet doen als ik jou was. Dingen worden echt snel gejat hier.


    Your make-up is terrible

    soms wil ik gewoon niet meer
    ik heb teveel emotie gekregen en het vloeit continue uit me
    of ik ben gillend enthousiast of mijn binnenste vult zich met oneindig verdriet


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Assassin schreef:
    (...)

    Yeah, zou ik ook niet doen als ik jou was. Dingen worden echt snel gejat hier.


    Ja, dat weet ik nog. Toen wilde Nana de username 'Freljord' ;x


    26 - 02 - '16

    Ik loop nog steeds met een bamboetak rond en wordt nog steeds raar aangekeken in het ov :Y)


    Stenenlikker

    Klootzak. En dan vraag je je af waarom mijn zus anorexia had. Of waarom ik eetbuien heb.


    What would Emma do?

    Eigenlijk lijkt het me heel fijn om minder prikkels, tics en gedachten te gaan hebben, maar wat als ik stop met die medicatie na een tijdje, gaat het dan niet erger worden? Halp.
    Morgen ga ik het drankje halen namelijk, ik krijg een drinkbaar medicijn, lol. Tja, dat heb je als je geen pillen kunt slikken, moet je het gaan drinken xd

    [ bericht aangepast op 6 sep 2016 - 23:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En daar gaan we weer: Paniek, want ik las de bijsluiter op internet en ik las ervaringen van anderen die 9 van de 10 keer negatief zijn. Maar die mensen zitten allemaal op 2 mg en ik start op 0.25 en mag maximaal 1mg. Maar alsnog. Paniekpaniek want morgen begin ik. Godver. Maar ik heb al afgesproken met mezelf, een maand en dan beslissen. Je kunt het wel. Echt. En anders ga je over op die ene die je eerst zou krijgen, want dat mag denk ik wel van je psychiater. Blup.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Was het het waard om dit hoofdstuk te schrijven en daardoor nog maar 6 uur kunnen slapen? Ja, helemaal. Holy moly, wat ben ik weer trots op mezelf en mijn schrijfkunsten. Alleen jammer dat niemand mijn beste hoofdstukken nooit te lezen krijgt.

    Oké genoeg gedaan voor vandaag. Ik ben snotverkouden, dus laat ik kamille thee drinken en gaan slapen.


    Happy Birthday my Potter!

    Collenteur. Dus ik zal degene zijn die dit jaar in zijn college zal huilen. Prima, die kan op mijn lijstje.

    Bus, straat, huis. wc op uni, werk (bijna)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Kom op, als ik de mensen moet geloven is dit de grootste troep die er is. Zal ik toch morgen mailen dat ik liever haloperidol heb dan risperdal? :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SonOfGondor schreef:
    Collenteur. Dus ik zal degene zijn die dit jaar in zijn college zal huilen. Prima, die kan op mijn lijstje.

    Bus, straat, huis. wc op uni, werk (bijna)


    Collenteur is echt niet zo erg als men zegt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.