• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I might die *cries* morgen een afspraak bij de dokter, want holy shit. Dit is echt zo pijnlijk. Ik wil slapen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Panic! At the Disco cd erbij *O*

    Nu maar hopen dat iemand mijn schoolboeken nog wilt kopen, want ik heb geld nodig.


    Your make-up is terrible

    Aaaaaaah! Vandaag was zo leuk en energizing en ik ben echt helemaal gemotiveerd. c:


    Caution first, always.

    Volgens mij heb ik echt 0 aanwezigheid ofzo.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2016 - 15:53 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oke, geen haloperidol maar Risperdal..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dus mijn zusje betaalt haar eigen mobiel abonnement niet? Ik ga dat eens even aan mijn oma voorleggen. Ze gaat dat bedrag dan ook maar maandelijks aan mij betalen. Ik moest alles zelf betalen vanaf mijn 18e en mijn zusje betaalt geen cent voor alles. Plus ze krijgt veel meer stufi dan ik op die leeftijd. Oneerlijke shit.

    Ja godver, heeft mijn apotheek het niet en kan ik pas morgen beginnen. -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat was het dan. Kennelijk heeft het er nooit in gezeten. Alle hoop die ik had, was valse hoop. Jammer genoeg heb ik dan nog steeds geen baan.. )':


    26 - 02 - '16

    Giveaway op Wattpad gewonnen en helemaal happy :3

    Stap 2; wiskunde huiswerk met Legally Blonde op de achtergrond

    [ bericht aangepast op 6 sep 2016 - 16:36 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Eigenlijk moet ik gewoon op mijn kamer gaan zitten... waarom denken mijn ouders nog steeds dat het oké is om elke minuut een vraag te stellen of een opmerking te maken terwijl ik duidelijk MIJN OORTJES IN HEB. En sowieso, ik ben gewoon bezig met huiswerk of met schrijven, dan is het vervelend als er telkens iemand doorheen komt praten.
    Maar beneden zit ik prettig aangezien ik dan bij de keuken zit en niet de hele tijd twee trappen op en af hoef te gaan. En het is minder claustrofobisch lol.

    Ik mag toch hopen dat ik later wel het besef heb dat mijn kinderen even geen zin / tijd / whatever hebben om te kunnen praten. Sowieso ben ik niet iemand die telkens van die stomme opmerkingen maakt - no offence pap, maar je "grappen" worden nogal oud. Zucht.

    WE HEBBEN EEN BABY ZEBRAVINKJE oh zo schattig ookal is hij nog heel lelijk op dit moment haha

    Oudere mensen zijn echt teringlijers, niet allemaal, maar vele wel. Godverdomme. Lopen mijn moeder en ik langs zo'n vent en ineens geeft hij mij een keiharde schouderstoot. Wat heb ik die man ooit misdaan? Ik liep er gewoon met een winkelkarretje...
    Het deed echt zeer en dat zeg ik niet snel :/

    [ bericht aangepast op 6 sep 2016 - 17:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zoveel ideeën, zo weinig motivatie...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    LittleOwlet schreef:
    Oudere mensen zijn echt teringlijers, niet allemaal, maar vele wel. Godverdomme. Lopen mijn moeder en ik langs zo'n vent en ineens geeft hij mij een keiharde schouderstoot. Wat heb ik die man ooit misdaan? Ik liep er gewoon met een winkelkarretje...
    Het deed echt zeer en dat zeg ik niet snel :/

    Dat doet me echt denken aan iets bij de uitverkoop van V&D. Ze zeggen altijd dat we respect aan de ouderen moeten geven, maar ze krijgen geen respect van me als ze dat niet eens bij mij doen. En dan altijd zeiken dat het 'de jeugd van tegenwoordig is', maar ondertussen zijn de meeste asociale interacties die ik heb gehad van ouderen geweest.


    Don't walk. Run, you sheep, run.