Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
LittleOwlet schreef:
Kom op, als ik de mensen moet geloven is dit de grootste troep die er is. Zal ik toch morgen mailen dat ik liever haloperidol heb dan risperdal?
Ik weet niet of het je geruststeld maar ik heb ook Risperdon/Risperdal geslikt en tbh had ik daar veel minder bijwerkingen (lees: eigenlijk geen) van dan van vaak gebruikte medicijnen als concerta en dexamfetamine
Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.
Ribcage schreef:
Was het het waard om dit hoofdstuk te schrijven en daardoor nog maar 6 uur kunnen slapen? Ja, helemaal. Holy moly, wat ben ik weer trots op mezelf en mijn schrijfkunsten. Alleen jammer dat niemand mijn beste hoofdstukken nooit te lezen krijgt.
Ik heb genoeg hoofdstukken van jou gelezen die je echt wel als 'beste' kan bestempelen hoor
Ik weet niet of het je geruststeld maar ik heb ook Risperdon/Risperdal geslikt en tbh had ik daar veel minder bijwerkingen (lees: eigenlijk geen) van dan van vaak gebruikte medicijnen als concerta en dexamfetamine
Dat maakt me enigszins wel wat rustiger ja. Ik ga sowieso op 0.25 beginnen dus dat is het laagst mogelijk. Wanneer begon je het te merken eigenlijk?