• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    LittleOwlet schreef:
    Kom op, als ik de mensen moet geloven is dit de grootste troep die er is. Zal ik toch morgen mailen dat ik liever haloperidol heb dan risperdal? :/


    Ik weet niet of het je geruststeld maar ik heb ook Risperdon/Risperdal geslikt en tbh had ik daar veel minder bijwerkingen (lees: eigenlijk geen) van dan van vaak gebruikte medicijnen als concerta en dexamfetamine


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ribcage schreef:
    Was het het waard om dit hoofdstuk te schrijven en daardoor nog maar 6 uur kunnen slapen? Ja, helemaal. Holy moly, wat ben ik weer trots op mezelf en mijn schrijfkunsten. Alleen jammer dat niemand mijn beste hoofdstukken nooit te lezen krijgt.


    Ik heb genoeg hoofdstukken van jou gelezen die je echt wel als 'beste' kan bestempelen hoor (cool)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Wat vet jammer dat juist die liedjes nu bekend zijn geworden. Ik vind deze eigenlijk stiekem veel leuker :x


    Deep inside, I've never felt alive

    TenSharp schreef:
    (...)

    Ik heb genoeg hoofdstukken van jou gelezen die je echt wel als 'beste' kan bestempelen hoor (cool)

    Nah, als je deze hebt gelezen vindt je dat niet meer (lol) (hoezo groot ego)
    Vergeet wat ik net zei, straks valt het je tegen. XD

    / Hoera, ongesteld...

    / ik ben echt dood zenuwachtig voor school. Fuck.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2016 - 0:31 ]

    Damn, I'm braindead now. Geloven die mensen hun eigen bullshit echt?


    Your make-up is terrible

    Dratini schreef:
    (...)

    Ik weet niet of het je geruststeld maar ik heb ook Risperdon/Risperdal geslikt en tbh had ik daar veel minder bijwerkingen (lees: eigenlijk geen) van dan van vaak gebruikte medicijnen als concerta en dexamfetamine


    Dat maakt me enigszins wel wat rustiger ja. Ik ga sowieso op 0.25 beginnen dus dat is het laagst mogelijk. Wanneer begon je het te merken eigenlijk?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ondanks dat de afgelopen twee dagen erg leuk waren met al die drukte en gekte, ben ik toch wel erg blij morgen een wat rustigere dag te hebben :')


    Stenenlikker

    Ugh, waarom voel ik me zo alleen? Ik ga wel naar bed, misschien maakt slapen het beter.


    Your make-up is terrible

    Ik hoor een bosuil. <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben zo moe. Waarom bleef ik ook alweer schrijven?

    / ik moet misschien eens voor controle naar het ziekenhuis. Last van mijn onderbuik de laatste tijd.

    Hij is alles waar ik aan denk


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Hoe kan ik nu nog minder lucht krijgen dan gisteren?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    What a waste of time.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zit net te eten, komt mijn oma 'moet je je niet klaarmaken?'
    Best, ik ga wel weer.

    / ugh, even naar het station lopen. Kost zo veel moeite. Bloedarmoede is geweldig..

    [ bericht aangepast op 7 sep 2016 - 7:43 ]

    Stop met te zeggen wat ik wel en niet kan. Je bent mijn moeder niet, je bent gewoon iemand van mijn leeftijd dus voel jezelf niet beter.


    "Ignite, my love. Ignite."