• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Captain obvious.

    Wat een fucking scheve redenering is me dat nou weer? "Oh, de war on drugs in de Fillipijnen is wreed, maar 90% van de mensen is er voor, dus shut up." Oh, nou, sorry, stel nou dat opeens 90% van de mensen voor het afmaken van alle honden is, gaan we dat dan ook doen? Ik dacht echt dat je intelligenter was dan dat.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I tried. I failed.


    What would Emma do?

    Colleges van drie tot vijf zijn erg vreemd, want ik zit de hele dag te wachten tot het begint en dan is dat college en is mijn dag opeens voorbij zonder dat ik voor mijn gevoel echt iets heb gedaan, pfft.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bah. Autorijden wordt nooit mijn ding.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmmm, eigenlijk wilde ik niet mee gaan eten met mijn groepje, omdat ik al genoeg geld heb uitgegeven aan twee dagen met hen eten en andere dingen, en ik gewoon makkelijk thuis kan eten. Maar straks ben ik de enige die niet mee eet en dat wil ik eigenlijk ook weer niet....


    Stenenlikker

    Caro Emerald op de tiende én Di-rect morgen. En gewoon gratis toegang. Yes way dat ik erheen ga! Wie gaat er mee naar Emmen? :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Shitload aan dingen besteld bij Aliexpress dus binnenkort is het elke dag feest in de brievenbus. :Y)

    Krolock schreef:
    Shitload aan dingen besteld bij Aliexpress dus binnenkort is het elke dag feest in de brievenbus. :Y)


    Ghehe dat heb ik gedaan bij Wish. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Krolock schreef:
    Shitload aan dingen besteld bij Aliexpress dus binnenkort is het elke dag feest in de brievenbus. :Y)


    Dat idee klinkt zo goed, dat ik dat binnenkort ook maar even ga doen hehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Animato schreef:
    (...)

    Ghehe dat heb ik gedaan bij Wish. :')

    Goed bezig haha
    Akutagawa schreef:
    (...)

    Dat idee klinkt zo goed, dat ik dat binnenkort ook maar even ga doen hehe

    Yes trakteer jezelf *O*

    Wil nog een gif voor op mijn profiel maken, maar weet niet wat erin moet...

    argh, slechte voorgevoelens over alles : /


    There is freedom in the dark.

    Jesses, dit werk is geestdodend en saai. Tweede dag en ik ben er al helemaal klaar mee, ik ben blij dat het maar een half jaar is O.o

    Nou, beginnen met magnesium slikken voordat ik ongesteld moet worden zorgt er voor dat mijn menstruatie pijnloos is. Wat fijn ^^