• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Roast of Trump kijken en realiseren dat iedereen hem uitlachte omdat hij zich beschikbaar wilde stellen als president destijds. Well, guess what happened? :')
    Eigenlijk wel een mooi voorbeeld om nooit iemand uit te lachen omdat ze een bepaalde droom hebben.

    Filosofem schreef:
    Vijf laptops, waarvan één het er voor zo'n tien procent doet, als het niet minder is. School is nu al niet blij met me en jaaaa het is jouw schuld dat je niet communiceert met mijn broer. Dertig euro voor niets uitgegeven!! Wat doen jullie wanneer ik een vrij letterlijke paniekaanval krijg over het feit dat ik nu geen goede laptop heb? Mij de schuld geven. Echt heel chill.


    Ik verkoop mijn laptop, een i5, voor 80 euro. Hij is niet zo heel snel meer, maar de accu gaat nog wel een uur mee zonder besparing.


    Your make-up is terrible

    Zo (:


    Caution first, always.


    I'll see you on the dark side of the moon

    I hate myself, lol.


    Your make-up is terrible

    Mijn kat Frank is heel lief :)

    Lol opdrachten maken voor Letterkunde van de Gouden Eeuw. Tbh heb ik nu al genoeg van dit vak.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het valt echt niet op dat je me bekijkt hoor... brr

    // Ik ben dus allergisch voor reinigingsdoekjes van nivea. Damn that burns! :(


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik hoop dat we snel weer kunnen afspreken... En gewoon alleen samen kunnen zijn....


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Die muggenbulten jeuken zo erg.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nu nog maar kijken welke schrijfstijl mij het best lijkt voor mijn story. Dit lijkt me wel wat eigenlijk ;3


    26 - 02 - '16

    Ribcage schreef:
    Zo kan ik ook quizzen maken. :W

    HAHAHA ZO KAN IEDEREEN DAT :'D
    Die spellings fouten cry


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ...
    Dat was exact mijn favoriete personage, alleen had hij een snorretje. Fenks, wat doe je me aan, serie. Ik ben niet over z'n dood heen oké.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    "Hoe heet die site eigenlijk waar je die Quizzen en verhalen en andere dingen op kan maken?"

    Gaat je niks aan, busstalker (cat)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    N'awwh ik vind dit zo leuk. Ik schrijf voor eerst in tijden weer en het is zowaar - een soort van - succes! <3


    26 - 02 - '16