• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Krolock schreef:
    Dus... Loki is weer single?

    Yes :Y)

    // Haha, oude klasgenoten tegenkomen. Wat leuk (:

    [ bericht aangepast op 7 sep 2016 - 10:17 ]

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Dat maakt me enigszins wel wat rustiger ja. Ik ga sowieso op 0.25 beginnen dus dat is het laagst mogelijk. Wanneer begon je het te merken eigenlijk?


    Een uur ofzo, nadat je het inneemt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    I can't... alsjeblieft ga niet dood, niet u ook... please :/
    Ik ga dit niet aankunnen. Godverdomme :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ze gaat wel dood. Ze gaat wel :/
    Ze heeft beslotrn nirt .meer te kunnen gosverdomme mee ik wil jiet dat je gaat. Ik wil njet blijfllease blijf...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké en toen bleek het waarschijnlijk keelontsteking te zijn want ik heb nu ook koorts (no_chears)


    Happy Birthday my Potter!

    Oh en nu steunt niemand ne? Dus wanneer mijn moeders oom overlijd krijf ik wel lieve berichtjes die ik niet per se goefde en nu reageert niemand terwijl ik het wel nosig heb? Well thanks.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik geloof dat dit topic soms zijn doel voorbij schiet...

    /Altijd leuk, dit, haha (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Recherche schreef:
    Ik geloof dat dit topic soms zijn doel voorbij schiet...

    /Altijd leuk, dit, haha (;


    Tegen mij?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Tegen mij?

    Nuja, niet alleen jij hoor, maar als je steun zoekt, zou ik eerder een topic openen, dan dat eerder hier verkondigen. Maar dat is natuurlijk geheel aan jezelf. Sterkte, vooralsnog!


    Deep inside, I've never felt alive

    Recherche schreef:
    (...)
    Nuja, niet alleen jij hoor, maar als je steun zoekt, zou ik eerder een topic openen, dan dat eerder hier verkondigen. Maar dat is natuurlijk geheel aan jezelf. Sterkte, vooralsnog!


    Zet zo iets gewn niet neer na mijn bericht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo mooeee :c

    [ bericht aangepast op 7 sep 2016 - 11:04 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    i can't


    i put the fun in funeral

    ik ben de laatste paar dagen zo moe.

    Ik ben echt net niet betrapt door een docent dat ik stiekem de les uit was gegaan, mijn vrienden kregen de preek, ik was snel de wc's in gevlucht! Ik heb geen problemen :)
    Sorry Friends


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Zeg me niet wat ik wel en niet mag plaatsen op FB.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.