• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Oh Hamilton, staph. Imma die.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Zucht wat een schooldag, waarom? Waarom? Waarom kan ik wiskunde niet gewoon skippen

    van 9:45 tot 11:30
    Uitval
    van 12:45 tot 13:30
    uitval
    Van 16:00 tot 16:45 Ugh


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    Oftewel, niet naar Di-Rect omdat niemand mee kan. Meh. :c maar in mijn eentje wil ik niet. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kan iemand me een milkshake komen brengen? De bank ligt lekker namelijk, maar ik wil heel graag een milkshake :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Vraag me al heel lang af of rood/ginger haar me zou staan, maar aan de andere kant wil ik mijn haar niet verven. Logica.

    Vijf laptops, waarvan één het er voor zo'n tien procent doet, als het niet minder is. School is nu al niet blij met me en jaaaa het is jouw schuld dat je niet communiceert met mijn broer. Dertig euro voor niets uitgegeven!! Wat doen jullie wanneer ik een vrij letterlijke paniekaanval krijg over het feit dat ik nu geen goede laptop heb? Mij de schuld geven. Echt heel chill.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ja Lotte, ga vooral die film kijken als je toch al hoofdpijn hebt. Als je toch al een emotioneel wrak bent. Als je straks lekker in de collegezaal mag zitten met puffy red eyes. Holy crap.


    She's imperfect but she tries

    Ugh waarom doet mijn hoofd zo'n pijn. :<


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Natuurlijk ga ik weer veel te lang LoL spelen zodat ik als de tyfus naar de winkel mag fietsen om spullen te halen, zodat ik straks kan koken. Anders is 't eten niet op tijd klaar gawwwd helllppp


    26 - 02 - '16

    Oh great. Nu heb ik een busstalker


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Milkshake en donuts ghehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Aaah dit maakt me zó blij :'D

    Yaaaay, trein staat stil. Ik moet naar huis, verdorie.


    Deep inside, I've never felt alive

    Iedereen kent het dat je een spreekopdracht hebt die goed gaat, maar dan zie je de anderen en die doen die van jou in het niet vallen. :')


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Zo kan ik ook quizzen maken. :W