Krolock schreef:
(...)
Wat ik nu aan het schrijven ben is eigenlijk mijn tweede vampier verhaal ooit, maar de eerste heb ik nooit afgerond dus die tel ik niet mee. Maar ja, deze is wel afgerond en dan ga ik beginnen aan deel twee. Exciteeedd. ^^
Ik denk dat het hele onderwerp van vampiers momenteel een beetje op een laag pitje staat in de boeken/film-wereld. Al komt er begin volgend jaar wel weer een nieuw deel van Underworld.
Hehe, ik ben benieuwd wat je er van gaat maken.
Ik loop helaas een beetje achter met het lezen van je verhaal. Moet nodig de andere verhalen die ik lees even aan de kant schuiven (:
Ja, dat is wel heel jammer. Ik hoop dat er binnenkort wel meer komen. Zou ik erg leuk vinden. Al is het wel lastig om te doen gezien heel veel mensen vast zitten aan het idee dat een vampier ondood is, van steen is, niet tegen zonlicht/knoflook/zilver kan en alleen maar gedachten kunnen lezen en bloed drinken. En als ze een mens bijten worden die direct een vampier.
// o mijn effing effing god. Het tweede deel van The Cage is naar het Nederlands vertaald en nu al als eBook te krijgen. Fuuuuuuuck, ik wil het hebben!! De relatie tussen Cora en Cassian is zo... intens terwijl er niets is tussen hen. De spanning is gewoon zo heftig dat dat het hele boek al geweldig maakt.
En als ik dit 3 minuten eerder gezien had, had ik het boek kunnen bestellen en het morgen al in huis gehad. Dang it.
// Waarom is deze powerbank alleen in deze kleur goedkoper? Ik wil de blauw met witte, niet de groen met zwarte.
[ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 23:06 ]