• Magic High
    Happy Endings Aren’t Always What We Think They Be

    Alle zonen en dochters gaan naar een school waar alle sprookjesfiguren terecht kunnen komen. Slecht en goed leeft door elkaar heen in deze school samen beslissen ze over hun lot en hoe ver ze het in de toekomst gaan schoppen. Welkom op de school waarop wordt lesgegeven in magie en hoe je een land moet regeren, hoe je een echte prins of prinses wordt en hoe je de perfecte manier leert gebruiken. Ook leer je er hoe je zwarte magie gebruikt, dit is natuurlijk voor alle leerlingen die dit willen. Dit jaar hangt er alleen een gespannen sfeer in de klas lokalen. Aan het begin van het schooljaar is namelijk iets bekend gemaakt wat voor niemand een pretje was. Dit jaar wordt de beste leerling van de school de volgende Koningin. Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen goed of slecht alleen tussen je best doen en niks doen. Welke deelnemers zullen allemaal gaan strijden om de troon, en wie spelen eerlijk? Welkom op Magic High, waar je je lot moet volgen

    De keuze is aan jou..
    Het begin:
    "Beste leerlingen, wij beginnen dit jaar door jullie allen te verwelkomen. Ik wens jullie allen dit jaar een geweldig jaar toe, een plezierig, maar ook leerzaam jaar. Dit jaar wordt namelijk anders dan alle anderen jaren, ieder van jullie gaat strijden voor de kroon."
    Het rode doekje wordt van het glas afgetrokken en er verschijnt een grote kroon achter het glas. Iedereen hapt naar adem, de directrice heeft een glimlach op haar lippen liggen die haar gezicht siert.
    "Juist ja, de kroon van alle magische rijken bij elkaar. Jullie hebben dus alle reden om dit jaar jullie beste beentje voor te zetten, de vijftien beste leerlingen mogen strijden voor deze kroon. Er wordt geen onderscheidt gemaakt tussen goed en slecht. Alleen tussen je best doen en niks doen. Wij zullen over een paar maanden de uitslag meedelen.

    De keuze is aan jullie...

    Ga nu naar jullie eerste les, besteed je tijd juist."

    [ bericht aangepast op 13 aug 2016 - 16:09 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    MT


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    MT


    Unfamiliar, rare, strange and yet marvelous.

    Abo

    MT


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Isa Tink Pan


    Let's Play


    Ik draaide me om naar de leerlingen die achter me stonden, ik zwaaide mijn haar over mijn schouder heen waardoor mijn haar als een gordijn over mijn schouder hing.
    "Zeg maar vast hallo tegen jullie koningin" ik keek ze met een arrogante blik aan. Ik was er gewoon zeker van dat ik één van de kandidaten werd en anders zou ik er wel voor zorgen.
    "Op naar onze eerste les dan maar, Spaans" het was mijn favoriete taal naast Engels dan.
    Ik liep van het groepje weg op weg naar het geweldige vak Spaans.
    Ik merkte dat de hele kudde oenen achter me aan liep. Met zijn allen gingen we op weg naar de afdeling waar alle talen werden gegeven. Ik keek grijnzend achter om tussen deze kudde oenen zaten maar een paar mensen die ik echt mocht tegen de rest deed ik normaal. Althans mijn variant van aardig zijn wat ook nogal trutterig kan zijn.
    Gelukkig had ik een goede reputatie op school als dochter van Peter Pan en wisten ze dat met mij niet te sollen viel. Dus deed iedereen tegen mij alsof ik een vriendin van hen was een enkeling durfde een hatelijke op merking terug te maken. Maar dan nog had ik een status hoog te houden en een vader die dan eindelijk trots op me zou zijn.
    Rustig en beheerst liep ik het klaslokaal binnen, meteen liep ik naar het plekje toe waar ik altijd zat, naast het raam. Mijn lievelingsplek, hij keek uit op Neverland en sommige bomen hier kon ik nog beïnvloeden met mijn magie, iets wat ik dan ook vaak deed als ik me verveelde in de lessen. Ik zakte een beetje onderuit haalde mijn etui en boeken tevoorschijn en haalde er vast een pen uit. Overal in het lokaal stonden tafeltjes voor twee personen ik zou dus maar moeten wachten tot iemand anders zich naast mij neer plante. Langzaam stroomde het lokaal voller, ik zag dat de jongen met het zwarte haar naar het plekje naast mij keek. Alsjeblieft niet alsjeblieft niet, de woorden bleven door mijn gedachten heen malen. Ik wendde mijn blik van hem af en richte het op mijn schrift waar ik in de hoek allemaal kleine tekeningetjes begon te maken.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2016 - 18:54 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mt

    Alec Queen

    afbeelding

    Everyone got a dark side within' happily I'm just perfect

    Afbeelding

    Ik keek grijnzend toe toen het meisje dat voor me stond zich omdraaide en beweerde dat zij de nieuwe koningin zou worden. Waarna ze als een trotse pauw wegliep, je kon niet zeggen dat ze geen zelfvertrouwen had. Ik werd meegetrokken in de stoet van mensen die op weg gingen naar hun eerste les, spaans. Ik had het vak gekozen omdat ik het altijd al aardig had gesproken, de werkelijkheid was echter een regelrechte ramp geweest, ik bakte er helemaal niks van. Ik liep het lokaal in en zag dat het meisje van net in hetzelfde lokaal zat. Ik glimlachte naar haar en liet mijn blik naar de stoel naast haar glijden. Snel haalde ik een hand door mijn zwarte haren waardoor sommige plukjes overeind kwamen te staan. Het was al zo sinds ik klein was, mijn haar wou simpelweg niet in het goede model komen zitten, zelfs niet met een pot gel.
    Het meisje keek van mij weg en dus besloot ik maar het plekje voor haar te pakken, het was overduidelijk dat ze niet wou dat ik naast haar kwam zitten. Ik plofte op mijn stoel neer zakte wat onderuit en zocht naar een comfortabele houding. Nu was het wachtte tot de socent begon met praten en er iemand op de stoel naast hem zou ploffen.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."