Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
// nou oké ik heb dus de eerste 140 woorden geschreven van mijn nieuwe aankomende verhaal en ik voel me er nu al ongemakkelijk bij.
Ik schoot in de lach en krabde achter op mijn hoofd. Mijn ouders waren beiden vreselijk extrovert, geboren charmeurs. Mijn broer was een gladde jongen, die je inpakte met zijn praatjes. En daar was ik dan; een meid die zich nog ongemakkelijk kon voelen in het bijzijn van een banaan.
// nou oké ik heb dus de eerste 140 woorden geschreven van mijn nieuwe aankomende verhaal en ik voel me er nu al ongemakkelijk bij.
Ik schoot in de lach en krabde achter op mijn hoofd. Mijn ouders waren beiden vreselijk extrovert, geboren charmeurs. Mijn broer was een gladde jongen, die je inpakte met zijn praatjes. En daar was ik dan; een meid die zich nog ongemakkelijk kon voelen in het bijzijn van een banaan.
Yaes yay jaaa
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
Ik vraag me af of er normale (gezond verstand, geen Hugh Hefner achtige) mannen zijn die op ±20 jaar jongere vrouwen vallen. 40 is toch écht mijn max leeftijd voor een man.