Cress schreef:
(...)
Het was mij inderdaad ook al opgevallen dat Hugo weinig werd genoemd. Dat zou wel een verklaring zijn ja. Wat werd er ook al weer over hem gezegd in het boek?
Eerst vroeg Harry hoe het met Rose en Hugo ging, daar antwoordde ze niet echt op, later dan zeiden ze iets van stel je voor dat we daardoor geen kinderen zouden hebben. Ook een keer dat Ron zei "And a son!" volgens mij is hij welgeteld 3 keer vernoemd en verder niet.
Aravis schreef:
Ik was aan het kijken om het te bestellen, maar klopt het dat het een rehearsal edition is en dat de echte versie pas volgend jaar uitkomt? Want dan wacht ik nog even, haha.
Ja er komt nog een andere versie uit; collectors edition hoorde ik zeggen dat het dan zou heten, maar ik heb geen idee wanneer deze dan zou uitkomen.
Edit: The first edition, entitled "Special Rehearsal Edition", corresponded to the script used in the preview shows and was scheduled to be published on 31 July 2016, the date of Harry's birthday in the series and Rowling's birthday, as well. Since revisions to the script continued after the book was printed, an edited version will be released in 2017 as the "Definitive Collector's Edition". According to CNN, this was the most preordered book of 2016.
[ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 13:38 ]
If you don't understand my silence, you will never understand my words.