• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jared Leto's kledingstijl though. Kwijl.

    Ik faal in bakken. Hopelijk ziet het er straks alsnog redelijk normaal uit als het uit de oven komt...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik haat dit soort leugens. Het maakt mij onzeker en zorgt ervoor dat ik mijzelf ga haten.


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom snap je mijn punt niet? Ik wil het hèèl graag, maar het is de verdomde drempel die in mijn weg zit. Maar ik wil je niet kwijt, dus ik doe het voor je. You're the only exception.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Laat ik de afwas maar gaan doen en dan vervolgens chagrijnig in m'n bed liggen, want ja, ik zit nog altijd de hele week met die gast opgescheept. En volgende week.. Ugh.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik zal wel weer iets verkeerd hebben gedaan.


    Your make-up is terrible

    Ik wil mezelf zo graag van een berg afgooien. Niemand in dit stomme appartement geeft me het gevoel dat ik ergens toe doe, of dat ik überhaupt iets waard ben. I should die, I'm not worth a damn thing.

    )':


    26 - 02 - '16

    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

    Ik krijg NU pas een berichtje van GamesCom dat ze geen neppe wapens meer accepteren.
    Kon je dat niet eerder vertellen? voor dat ik alles heb betaald om een ffhjdhfjdking cosplay te hebben?

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 18:33 ]

    Mysticals schreef:
    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

    Ik krijg NU pas een berichtje van GamesCom dat ze geen neppe wapens meer accepteren.
    Kon je dat niet eerder vertellen? voor dat ik alles heb betaald om een ffhjdhfjdking cosplay te hebben?

    Nooohhh dat is zo naaiend :'c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mysticals schreef:
    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

    Ik krijg NU pas een berichtje van GamesCom dat ze geen neppe wapens meer accepteren.
    Kon je dat niet eerder vertellen? voor dat ik alles heb betaald om een ffhjdhfjdking cosplay te hebben?


    Ook geen foam?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Wow een stroomschok krijgen voelt raaaar. Het ging vanaf mijn linker vinger naar mijn richter voet :')


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mentys schreef:
    (...)
    Nooohhh dat is zo naaiend :'c

    ja he fnshshs

    Trikru schreef:
    (...)
    Ook geen foam?

    ik denk het niet
    "All imitation weapons or weapon-like elements of your costume - regardless of the material and size - will be confiscated before you are admitted to the grounds. We would therefore kindly ask you not to bring these with you to gamescom"

    Mysticals schreef:
    (...)
    ik denk het niet
    "All imitation weapons or weapon-like elements of your costume - regardless of the material and size - will be confiscated before you are admitted to the grounds. We would therefore kindly ask you not to bring these with you to gamescom"


    Wauw, dat is echt naaiend :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mysticals schreef:
    (...)
    ik denk het niet
    "All imitation weapons or weapon-like elements of your costume - regardless of the material and size - will be confiscated before you are admitted to the grounds. We would therefore kindly ask you not to bring these with you to gamescom"

    Toch wel raar.. Er zijn weinig cosplays zonder weapons - vooral voor dingen zoals Games??


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik verander mijn usernaam precies om 7 over 7 en mijn volgende keer is pas om 8 over 7. Hoe dan.

    // Ik verwaarloos mijn wedstrijd te erg. Maar heb ook zoveel andere dingen aan mijn hoofd op het moment.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 19:17 ]