• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ugh, ga weg alsjeblieft. Zelfs hier in LJH krijgen ze wss al genoeg van mijn geklaag over jou, hehe..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Trikru schreef:
    (...)
    Samen?

    Oh shit dit lees ik nu pas! Jaa! Lijkt me super leuk!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gvd, die mug heeft me vannacht toch te pakken gehad (cat)


    Stenenlikker

    Ik zit er echt helemaal doorheen. Ik wil weg hier, kutcamping.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ugh mislukkeling die je bent.


    Happy Birthday my Potter!

    Zo grappig dat mensen verbaasd doen dat er voorbehoedsmiddelen te krijgen zijn in het olympisch dorp. Nooit gehoordat daar gebeurd als de wedstrijden voorbij zijn?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb het zo vaak gezegd. Maar luisteren? Neuh!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik wil terug naar Breda ;/


    Caution first, always.

    Btw, als jullie mij ook maar op een of andere manier in de problemen hebben gebracht ....


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik ben lekker origineel door de grafsteen teksten van internet te halen. :W

    Oi, ik heb vandaag toch weer 1k geschreven ^^ Als ik dit zo volhoudt, dan heb ik het verhaal misschien aan het eind van de zomervakantie af c: Dat zou echt heel nice zijn, want ik had echt bedacht dat dit een kort verhaal zou worden maar ik schat nu al dat het zo'n 35k gaat worden :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Stupid sick fucks!! TTA zou direct geboycot moeten worden voor altijd.

    Talloze fans van de in juni doodgeschoten zangeres Christina Grimmie (22) zijn woedend op de organisatie van de Teen Choice Awards. De Amerikaanse The Voice-artieste en YouTuber kreeg postuum een award, maar werd bij de uitreiking gisteravond niet eens genoemd. Haar naam is alleen maar gebruikt om kijkers te trekken, oordelen fans.


    Ik kan niet meer naar muziek van Christina Grimmie luisteren zonder in tranen uit te barsten. Vooral With Love, Without Him, Not Fragile en Unforgivable zijn tranentrekkers.

    Audino schreef:
    Stupid sick fucks!! TTA zou direct geboycot moeten worden voor altijd.
    (...)

    Ik kan niet meer naar muziek van Christina Grimmie luisteren zonder in tranen uit te barsten. Vooral With Love, Without Him, Not Fragile en Unforgivable zijn tranentrekkers.

    Nou, nou boycotten gaat ook wel een béétje ver vindt je niet. Ze hebben haar niet genoemd uit respect lijkt mij. Misschien wilden haar ouders het niet? Haar broer?
    Toen Cory Monteith was gestorven is het bij hem wel door gegaan, maar dat komt omdat Lea Michele het wilde.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Trikru schreef:
    (...)
    Nou, nou boycotten gaat ook wel een béétje ver vindt je niet. Ze hebben haar niet genoemd uit respect lijkt mij. Misschien wilden haar ouders het niet? Haar broer?
    Toen Cory Monteith was gestorven is het bij hem wel door gegaan, maar dat komt omdat Lea Michele het wilde.

    Ze kreeg de award niet zover ik weet. Een ander kreeg hem. Maar ik heb TCA niet gekeken, dus kan zijn dat het achter de schermen gebeurde.

    Uugh, ik wil jullie helemaal niet ophalen. Heb helemaal geen zin in boogschieten morgen. Hoewel ik op dit moment gewoon helemaal nergens zin in heb lol. xp


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •