• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom mis ik hem? Ik wil hem niet missen! :(

    Ik hoop dat je vliegtuig verongelukt als je terug komt naar Nederland :3
    (stillangryattheloserex hihi)

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 22:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Schat, je mag geen sexueel getinte afbeeldingen meer op Q plaatsen. Dus ook niet een link in je verhaal die naar een steigerende erectie gif leidt.

    Doe ff normaal


    Caution first, always.

    Oh, dat alleen jij sterft en dat hoerenzusje, de rest van de mensen moeten blijven leven ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dazai on shrooms blijft fantastisch :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mensen zijn zo classy.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Altijd leuk om vlak voor het slapen gaan te lezen over de dood van 1 van je favoriete personages.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wil hier niet blijven, maar het is niet dat ik een andere keus heb :'c


    26 - 02 - '16

    Ik had me voorgehouden geen chips meer te eten deze avond/nacht/ochtend (hoe je het wil noemen), but then pizza flavored Pringles happened.

    // Ik dacht altijd dat Q om 2 uur offline ging, maar vandaag is het al later en gister ook.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 2:04 ]

    Eindelijk weer naar huis. Thank god. Serieus de laatste echte zomervakantie met m'n ouders. :')

    Neeeeeeeeeeeeee ga weg met je vriendendate, ik wil niet.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 8:55 ]

    Geen zin in leren. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Buurkinderen zijn letterlijk 10 seconden buiten en de eerste huilt al.

    // troll spotted. Denk ik.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 9:57 ]

    Iedereen heeft mijn ID nummer gebruikt om in te loggen en nu is mijn account geblokkeerd stelletje motherduckers


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.