• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Ich liebe dich 27.12.23

    Volgens mij begin ik ziek te worden. ;c


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Volgens mij begin ik ziek te worden. ;c


    Aw, pretty :c *huggle*

    Ze hebben de kitten *O*
    Zometeen erheen!


    Ich liebe dich 27.12.23

    In Texas mogen studenten nu vuurwapens meenemen schoolgebouwen in, the fuck. Amerika leert het ook nooit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Villainess schreef:
    (...)

    Aw, pretty :c *huggle*


    Thanks. ;3


    Your make-up is terrible

    Velaris schreef:
    In Texas mogen studenten nu vuurwapens meenemen schoolgebouwen in, the fuck. Amerika leert het ook nooit.


    Alles is de schuld van de vluchtelingen maar noooooit die van de wapens. Ugh.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Velaris schreef:
    In Texas mogen studenten nu vuurwapens meenemen schoolgebouwen in, the fuck. Amerika leert het ook nooit.


    Dat is de logica van Amerika. Zo kan je je verdedigen als er een schoolshooting is. Logisch toch, doh. 8D


    Your make-up is terrible

    Hoe moet ik hiermee omgaan help


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Poging twee. Eens kijken of m'n ma me weer af gaat zeiken.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wat een drama


    Caution first, always.

    Wanneer de pagina ververst wordt en alleen de quote waarop je reageerde laat staan. Wat nou opslag functie als het niet het hele bericht opslaat.

    "You may suspect that you yourself are not in your right mind if you come home from the animal shelter with seven cats."

    Tch, ik wil later gewoon graag een leven als kattenvrouwtje oké. Niks mis mee.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Omg het is zo lief klein!
    Meet Baloe!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ontbijten met rijst en kip siam zonder kip. Wat een leven. (:

    // Hier zitten met het vriendje van mijn zusje is heel awkward. Hij zegt geen woord en kijk alleen maar tv omdat mijn zusje boven is. Gezellig dit.

    // Mijn zusje komt alleen thuis om te douchen en mij extra was te geven. Fijn.

    // "Het is dat je zwanger bent, anders lag je bovenop de kast" - vriendje van zusje tegen haar als ze chsgrijnig doet.
    Wauw dude, je bent wel erg trots op je 'prestatie'.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 12:27 ]

    En je verwacht ook nog dat ik je afwas ga doen? What the fuck, was alles wat je gebruikt hebt lekker zelf af.