• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Ich liebe dich 27.12.23

    Wooh, morgen eindelijk een klasse hoger starten :D


    Such a useless spell.

    Het was een goed idee om een ander te beginnen leren, dit gaat zoooveel sneller. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    "Ja, ik hou van rijst met pindasaus"
    *ik maak het voor haar*
    "Het is niet lekker."
    Eh, well. Oke, dan heb ik alleen knakworstjes voor je.

    dat je zo erg in je eigen verhaal zit, dat je bijna moet huilen tijdens het creëren. . #wazwrongmetmij

    Het is weer tijd voooorrrrrr patatpizzaaaa. :9~

    Aw, dit is zo lief. Opa heeft een katertje voor oma geregeld en die gaan ze morgen ophalen, als hij gezond en alles is. Dat is zo leuk <3

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 19:32 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Trikru schreef:
    Aw, dit is zo lief. Opa heeft een katertje voor oma geregeld en die gaan ze morgen ophalen, als hij gezond en alles is. Dat is zo leuk <3


    Omg wat een super schatje is het :3

    Eigenlijk heb ik wel eens zin om een heerlijke cliché-zoetsappige-badboy new adult te schrijven. Nog nooit echt aan gewaagd eigenlijk. :')

    Ach, deze vakantie mag dan wel een flop zijn door de ruzies met mijn ouders die ik heb, maar de dieren zijn in ieder geval leuk. Ik heb al een koe geaaid die aan mijn hand sabbelde en een schaap volgde mij vet lang - kennelijk was ik interessant of zo - om mij vervolgens een dikke lebber over mijn hand te geven. Awwh ;3


    26 - 02 - '16



    pure liefde


    i put the fun in funeral

    Ik probeer zo hard aan deze the hobbit fanfiction te schrijven, maar waarom moet ik mezelf vertellen dat niemand de force kan gebruiken in Middle-Earth? Kan mijn Star Wars obsessie nu afgelopen zijn? Ik word zo gek van mezelf!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Miep!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hehe, ik wil gewoon tips wat m'n houding betreft oke


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dit liedje is gewoon een guilty pleasure, ok?


    26 - 02 - '16

    I feel ignored :c


    Ich liebe dich 27.12.23