• Als ik een reactie plaats zonder de lettergrootte te veranderen is de opmaak goed, maar als ik de grootte verander wordt de tekst grijs, is het lettertype niet zichtbaar en staat de tekst niet meer in het midden of rechts. De opmaak met gebruik van grootte werkt alleen nog bij reacties op het forum en foto's. Ook werkt het als je reageert op een ontvangen privé bericht (dan in het overzicht er onder, waar je voorgaande berichten ziet, in het ontvangen bericht zelf niet). In creaties en beginposts van topics werkt het wel.

    - Smileys kunnen niet gecentreerd worden (rechts wil wel) in hoofdstukken (andere plekken heb ik nog niet getest).


    Klik voor vergrootte versie
    De enige codes die ik in dit bericht heb gebruikt zijn font en bold.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 21:46 ]

    Kan het zijn dat je ook geen foto's kunt zetten in reacties? Daar had ik vroeger last van :')
    Volgens mij heb ik dit probleem bij gastenboekberichtjes. Of het bij reacties ook zo is, heb ik nog niet getest :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ja ik heb dat bij mijn story - inleiding.

    Bij de details zie je nog wel het lettertype, maar als je op lezen klikt niet meer!

    Dat heb ik ook soms. Dat komt denk ik doordat je op de goede plek moet zetten, want dan doet hij het wel. Ik zorg er zelf altijd voor dat de plek (zoals center) altijd aan het buitenste gedeelte staat. Zoals (wat ik op mijn profiel heb staan):

    [ bericht aangepast op 27 juli 2016 - 19:11 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Smileys willen ook niet gecentreerd worden. Rechts lukt wel.