• Hiiiiii,

    Zoals mijn username zegt, heb ik een zwak voor Drag Queens. En eentje in het algemeen, namelijk, Adore Delano.
    Gister ben ik naar Rupaul's drag race, Battle of the seasons geweest. 'S ochtends nog met het idee dat ik alleen naar de show zou gaan, aangezien we daar kaartje voor hadden gekocht. Gewoonweg omdat meet en greet kaartjes 100 euro waren en ik maar een arme student ben. Gelukkig voor mij wist ik echt op het laatste moment een goedkoop vip ticket te bemachtigen en heb ik mijn eigen kaartje doorverkocht aan een vriendin, waardoor ik maar 10 euro meer kwijt was voor VIP. Ik had eerst nooit van mezelf verwacht, dat ik sowiets in mijn eentje zou doen, want ik ben best sociaal awkward. Maar Ik wilde zo graag en dit was zo'n mooie kans, dat ik hem niet wilde laten liggen. En het was het meer dan waard en ik ben echt heel blij dat ik het gedaan heb, want het was in een woord GEWELDIG.

    Als eerst natuurlijk meteen naar Adore gelopen, na mezelf wat moed in te hebben gedronken, want ik ben niet zo goed in mijn voorbeelden ontmoeten. Want normaal sla ik altijd dicht en weet ik niet wat ik moet zeggen en dat is dus altijd heel awkward. Ook omdat ik al enorm tril van mezelf en mensen dan altijd denken dat ik enorm zenuwachtig ben en dan alleen nog maar meer ga trillen. Gelukkig voor mij duurde het even voordat ik aan de beurt was, dus kon ik goed inschatten hoe ze in het echt was. En eerlijk, ik was best bang dat het tegen zou vallen, omdat je al een beeld van zo'n iemand in je hoofd hebt. Maar het viel echt 1000% mee. Het was echt een schat van een mens en echt super enthousiast. Meteen knuffelen en praten en ze was enorm jaloers op mijn haar. Iets wat wel grappig was, want ze had dezelfde kleur pruik op. en heeft daaronder ook dezelfde kleur in haar echte haar. En na elkaar de hemel in te hebben geprezen en 10x van elkaar gezegd hadden hoe geweldig we eruit zegen, natuurlijk even een foto. Iets wat ik haar heb laten doen, vanwege mijn tril handjes. En ik hoor haar nog zeggen. 'HOLD ME. YOU HAVE TO HOLD ME!' Toen ik net mijn arm om haar heen wilde slaan. Echt serieus, ze is zo geweldig! Ik wilde haar echt optillen en met der wegrennen. Maar helaas moest ik door, want ik moest natuurlijk ook nog even met de rest op de foto. Al werd dat uiteindelijk alleen Jinkx en Katya. want het was nog best druk. En net op het moment dat ik aan de buurt was bij Sharon, moest ze weg, omdat de andere mensen met een normaal kaartje binnen kwam. Het moment dat ik weer werd verenigd met mijn vriendinnetjes en ik ze over enthousiast kon vertellen hoe het was.
    En ik moet het nu dus gewoon even aan iedereen hier vertellen. want terwijl ik het typ, word ik weer gelukkig. :3





    Dus, dit wilde ik even kwijt. en nu is het de buurt aan jullie om te vertellen wie je wel eens ontmoet hebt, waar je enorm fan van bent. :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ahh dat is echt vet!


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Wauw, supervet! En wat een leuke foto's ook!

    Doordat mijn vriend afgelopen jaar meegedaan heeft met een zekere talentenjacht op Nederlandse tv, heb ik zelf ook al wel wat bekende mensen van dichtbij gezien. Daarnaast heb ik ooit nog eens Theo Maassen zien lopen toen ik in Eindhoven was. :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ohgod wat een make-up skills!!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Omg dat is zo geweldig! Ik hou van RPDR. C:

    Ik heb Tyler Joseph van Twenty One Pilots ontmoet. c:
    Hhehe


    Caution first, always.

    Wat gaaf!
    Ik vind je haarkleur trouwens echt super mooi.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Stingray schreef:
    Wat gaaf!
    Ik vind je haarkleur trouwens echt super mooi.


    Pretty is just a pretty word.

    Standal schreef:
    Ohgod wat een make-up skills!!

    ja het is echt niet eerlijk. Ik voelde me echt heel lelijk toen ik ernaast stond. Al deden de lampen die uit stonden wel hun werk. want Katya stond in het licht en daar zag je echt de hele laag make-up zitten en bij de rest in het donker, viel het niet zo op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    NO OMG THATS SO COOL. Ik wou ook super graag!! Superleuk btw, Willam was er ook toch


    Everything is illuminated by the light of our past.

    mikelljakson schreef:
    NO OMG THATS SO COOL. Ik wou ook super graag!! Superleuk btw, Willam was er ook toch

    Willam zou er ook zijn ja, maar die is uiteindelijk vervangen voor Adore, die er eest dus niet bij zou zijn. Er was iets met een contract dat nog niet getekend was, voordat het al naar buiten werd gebracht dat Willam erbij zou zijn. En er waren dingen die ze wilde, maar niet konden en omdat het contract nog niet getekend was, heeft ze geweigerd. Dat is tenminste wat ik hoorde. Eerst vond ik het super jammer dat Willam niet kwam, maar toen ik hoorde dat Adore de vervanger was, was ik toch wel blij ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Super gaaf zeg! En wat fijn van die VIP ticket zeg, soms heb je gewoon een beetje mazzel nodig haha ;D

    [ bericht aangepast op 6 april 2016 - 16:29 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ajay schreef:
    Omg dat is zo geweldig! Ik hou van RPDR. C:

    Ik heb Tyler Joseph van Twenty One Pilots ontmoet. c:
    Hhehe


    Zo jaloers. Top is echt hemel <3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben echt jaloers! Ik ben ook helemaal weg van Drag Queens, heb zoiezo respect voor men die dat werk doen en zichzelf durven te zijn, maar ik heb over het algemeen niet zelf de erge behoefte om anderen te kennen (ook al zijn dit Drag Queens). Maar dat is van mijzelf, want ik ben zelf ook echt hor-ri-ble om met mensen om te gaan. I have just a weird character, haha. And some people can't handle that.
    Overal, ben ik vooral echt jaloers dat je hun ontmoet hebt! Hoe ging de show? Heb je daar ook foto's van? En ik vind het echt goed van je dat je toch gegaan bent en die moed hebt opgebracht met Adore c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chaerin schreef:
    Ik ben echt jaloers! Ik ben ook helemaal weg van Drag Queens, heb zoiezo respect voor men die dat werk doen en zichzelf durven te zijn, maar ik heb over het algemeen niet zelf de erge behoefte om anderen te kennen (ook al zijn dit Drag Queens). Maar dat is van mijzelf, want ik ben zelf ook echt hor-ri-ble om met mensen om te gaan. I have just a weird character, haha. And some people can't handle that.
    Overal, ben ik vooral echt jaloers dat je hun ontmoet hebt! Hoe ging de show? Heb je daar ook foto's van? En ik vind het echt goed van je dat je toch gegaan bent en die moed hebt opgebracht met Adore c:

    De show was zelf ook echt geweldig! Ze wisselde elkaar veel af met nummers en serieus. Adore en Courtney hebben echt een geluid daar zeg je u tegen! Violet gaf een striptease weg. Katya speelde de titanic na in het Russisch met Pandora als ijsberg. en er werd snatch game gespeeld. Ik ga naar enorm veel concerten en dingen, maar ik heb het nog nooit zo erg naar me zin gehad als nu. Het was echt geweldig. Ik zal straks even kijken voor wat foto's :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''




    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''




    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''