• Ik had een ideetje, maar ik weet niet of het leuk is of juist stom. Dus nou ja, aan wie kan ik het beter vragen dan aan jullie?

    Een vriendin van mij maakt zulke armbandjes.
    Ik vroeg me af of het leuk was er eentje te verloten met een Luotisade-gerelateerde tekst erop (of gewoon Luotisade ofzo). Denken jullie dat dat leuk is om te winnen? Of I dunno, is dat overdreven? Kan me voorstellen dat het leuk is bij bekende series als Harry Potter ofzo, maar vraag me af of het lomp is om het bij een tamelijk onbekend boek te doen. Wees maar eerlijk!

    Yay or nay?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zou het gewoon doen. Daardoor kring je boek meer promotie en het is altijd leuk om boek gerelateerde dingen te hebben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou het zelf niet willen dragen, maar je kan het altijd proberen!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Jaaaaa! Ik moet je boek nog steeds lezen (nu bezig in het tweede boek van je collega, dan ben jij aan de beurt), maar ik als verslaafde aan fandom/boek gerelateerde sieraden en andere shit stem voor *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zou het doen, het is promotie en dat is altijd handig!(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Doen! (: Carry Slee en Francine Oomen deden dat soms ook en ik vond dat toch altijd leuk, zo'n extraatje.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gewoon doen, het is altijd leuk om iets extra te krijgen. :')


    Take me to wonderland

    Ja, leuk idee!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik zou gaan voor een quote uit Luotisade (: Leuk idee!

    Wie wil er nu niet gratis dingen krijgen?:3


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Bedankt voor alle reacties! c;

    Villainess schreef:
    Ik zou gaan voor een quote uit Luotisade (: Leuk idee!

    Ja, dat vind ik ook het leukst, maar eerlijk gezegd weet ik er geen :'D
    Er zitten niet zoveel wijsheden in. Maar misschien eens leuk voor als alle delen uit zijn haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Net zoals wat de anderen zeggen, het is wel promotie. Ik zou zelf de armband wel dragen, maar met een eigen tekst/quote, niet met Luotisade erop.


    Don't walk. Run, you sheep, run.