• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 16:57 ]

    Libertalia schreef:
    Moge ALLAH mijn familie in Ankara en Istanbul beschermen
    En mijn oudere zus die er sinds kort woont.

    alsjeblieft geen andere aanslag, alsjeblieft.


    Heel veel sterkte Mehri. <3 Ik hoop dat alles okay is met ze.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Parley schreef:
    (...)

    Heel veel sterkte Mehri. <3 Ik hoop dat alles okay is met ze.

    Dankjewel sweet.
    Het is gewoon echt eng om zo af te wachten of er ook echt daadwerkelijk iets gaat gebeuren.
    facking hell, mensen waarvan ik HOU leven daar and ugh :'c

    Mensen ergens bij de buren, stfu, ik ben al geïrriteerd genoeg zonder dat jullie herrie zitten te maken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom moet ik nou perse kleding uit de jaren '40/'50/'60 leuk vinden? Ik wil dat ook asndoen D;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Epic topic is epic. Al die dansende Charmanders. (banana)

    Wat is er nu weer gaande in Turkije? Houd het dan nooit op? :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    Wat is er nu weer gaande in Turkije? Houd het dan nooit op? :c

    Een soort van opstand door het leger tegen de regering, als ik goed begrijp wat een coup is. Ik denk dat dit een positief iets is, gezien het regime daar niet zo goed is voor de burgers.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 23:08 ]

    Nythe schreef:
    (...)
    Een soort van opstand door het leger tegen de regering, als ik goed begrijp wat een coup is. Ik denk dat dit een positief iets is, gezien het regime daar niet zo goed is voor de burgers.


    I hope so. Zal fucked up zijn als de regering ook nog tegen zijn staat wordt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    haha

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    I hope so. Zal fucked up zijn als de regering ook nog tegen zijn staat wordt.

    Als deze poging mislukt zal alles nog veel erger worden voor alle mensen daar. En een klopjacht naar alle militairen die meededen met de actie waarschijnlijk.

    Lol, exact vierentwintig uur geleden werd ik uit mijn bed gejaagd en moest ik op mijn blote voeten door de straten van Duitsland lopen. :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nythe schreef:
    (...)
    Als deze poging mislukt zal alles nog veel erger worden voor alle mensen daar. En een klopjacht naar alle militairen die meededen met de actie waarschijnlijk.

    Want die militairen willen geen vrede zeker -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    Want die militairen willen geen vrede zeker -.-

    Nou, ik hoop natuurlijk wel dat dit gebeurd omdat ze vrede willen hebben. De president is niet de meest vredelievende persoon die er is, om het maar netjes te zeggen. Met hem van de 'troon' is er een nieuwe kans op een goede regering die niet corrupt is en beter voor zijn inwoner wil zorgen.

    Mijn kat ligt zo lief bij me, maar ik wil naar bed, maar wil hem ook niet storen. Gemeen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Metamorphoses schreef:
    Lol, exact vierentwintig uur geleden werd ik uit mijn bed gejaagd en moest ik op mijn blote voeten door de straten van Duitsland lopen. :W


    Dat klinkt hopelijk meer zorgwekkend dan het is. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan